دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کمیته حمایتی استارت‌آپ‌ها در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تشکیل شد

رئیس شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از تشکیل کمیته‌ای به همین منظور در این صندوق خبر داد.
کد خبر : 452683
4.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از شاتا،  در پی نشست مدیران عامل برخی صندوق‌های اعتباری و حمایتی که به‌منظور توسعه حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های استارت آپی تشکیل شد، رئیس شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از تشکیل کمیته‌ای به همین منظور در این صندوق خبر داد.


رضا نقی پور افزود: این کمیته موظف شد سند راهبردی پیشنهادی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را برای چگونگی حمایت ازاین‌گونه صنایع آماده کند.


وی تصریح کرد: اقتصاد دانش‌بنیان یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و این نشست با هدف بررسی ظرفیت‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری و رفع موانع پیش رو در توسعه کسب‌وکارهای نوین و استارت آب‌ها برگزار شد.


به گفته نقی پور، قرار گرفتن صندوق‌ها به عنوان محور توسعه شرکت‌های استارت آپی، ارائه گزارش از اکوسیستم استارت آب‌ها و مشکلات آن‌ها و نقش صندوق‌ها در ارائه تسهیلات و حمایت از این شرکت‌ها از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.


گفتنی است این نشست به‌منظور اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری برای توسعه استارت آب‌ها و تأکید معاون اول رئیس‌جمهور برای حمایت از رشد و توسعه استارت آب‌ها برگزار شد.


برگزاری این نشست با حضور روسای برخی صندوق‌ها از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران و مشاوران معاون اول رئیس‌جمهور در محل دفتر معاون اول صورت گرفت.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته