دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1398 - 10:08

مقاله «خطایابی در سیستم‌های دیجیتالی» در ISC نمایه شد

دانش‌آموز مقطع دوره دوم دبیرستان دختران سمای زنجان مقاله‌ای با موضوع «خطایابی در سیستم‌های دیجیتالی» نمایه‌شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام «ISC» در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ارائه داد.
کد خبر : 452532
gut.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، آرنیکا منصوری مقاله خود با موضوع «خطایابی در سیستم‌های دیجیتالی» را به زبان انگلیسی در اختتامیه هم‌نشست‌های گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ارائه داد.


این مقاله در «پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق و مکاترونیک ایران» با عنوان«Intelligence Error Detection Code in Digitial» توسط آرنیکا منصوری دانش‌آموز دبیرستان دوره دوم دختران سما و سید عمیدالدین موسوی رئیس آموزشکده سما مورد تأیید هئیت داوران و پذیرش نهایی برای ارائه در «پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق و مکاترونیک ایران» که در محل دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود، قرار گرفته است و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام «ISC» و پایگاه مرجع دانش «CIVILICA» نیر نمایه شد.


مقام نخست جشنواره بین‌المللی پژوهش‌های دانش‌آموزی فرهیختگان سینا در رشته ریاضی، پذیرش و ارائه مقاله در سومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه خوارزمی سال ۱۳۹۷ و پذیرش و ارائه مقاله در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی سال ۱۳۹۸ بخشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی آرنیکا منصوری است.


تجلیل از دبیرستان دوره دوم پسران سما زنجان به‌عنوان مدرسه برتر


از دبیرستان دوره دوم پسران سما زنجان در هفتمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی (فرهیختگان ۹۸) به‌عنوان«مدرسه برتر» دست یافت.


در آیین اختتامیه این جشنواره که مصادف با روز پژوهش برگزار شد از مدرسه دوره دورم پسران سما زنجان با اهدای لوح، تندیس و جایزه نقدی توسط دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شد.


همکاری با پژوهش سرای دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی، کسب رتبه‌های برآر در مسابقات علمی و پژوهشی، برگزاری بازدید از مراکز علمی و تحقیقی و تشکیل انجمن‌های علمی و پژوهشی دانش‌آموزی بخشی از فعالیت‌های مدرسه دوره دوم پسران سما واحد زنجان است و به همین مناسبت در هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از مدرسه دوره دوم دبیرستان پسران سما واحد زنجان تجلیل شد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته