دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1398 - 13:43
هفته پژوهش 82/ مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت خبر داد؛

عقد تفاهم‌نامه 15میلیارد ریالی در واحد تهران مرکزی

مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از عقد تفاهم‌نامه 15میلیارد ریالی در این واحد دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 451952
636814474740116040_md.jpg

حسن نگهدار در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به حضور دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌بازار اظهار کرد: امسال از طرف واحد تهران مرکزی برای شرکت در نمایشگاه 15 محصول جدید فناورانه ارائه شده بود که پس از داوری محصولات، 8 محصول جدید فناوری واحد تهران مرکزی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی عمران، انواع پهبادها و سیستم‌های ارتقاء امنیت خودرو در میان 190 محصول واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برای شرکت در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش توسط مسئولان نمایشگاهی قرار گرفت.


وی افزود: از خصوصیات بارز محصولات ارائه‌شده این واحد علاوه بر امکانات، تکنولوژی و فناوری‌های نوین می‌توان به قیمت تمام‌شده این محصولات که حدود 40 درصد از نمونه‌های مشابه خارجی ارزان‌تر است، اشاره کرد.


مدیر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اضافه کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه پیش قرارداد و تفاهم‌نامه خدمات مهندسی عمران و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی (ژئوتکنیک، آسفالت و بتن) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با سازمان نوسازی شهرسازی تهران به ارزش 15 میلیارد ریال به امضا رسید و قرار است در آینده نزدیک مذاکرات طرفین برای عقد قرارداد نهایی در راستای پیش تفاهم‌نامه منعقد شده بین طرفین به انجام برسد.


نگهدار گفت:  با توجه به اینکه بسیج همه ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و رفع نیازهای صنعتی کشور در شرایط فعلی تحریم امری ضروری است، بدینوسیله از تمامی اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه پژوهش و فناوری واحد تهران مرکزی که با ارائه محصولات خود در این نمایشگاه در راستای رفع نیازهای صنعتی کشور حضور داشتند، قدردانی می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به عرضه محصولات فناوری و نوآور واحد تهران مرکزی در راستای رفع نیازهای کشور، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سرتیپ پاسدار رحیمی از 3 دانشجوی دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران مرکزی که در بیستمین نمایشگاه پژوهشی با ارائه محصولات فناوری و نوآورانه شرکت داشتند طی مراسمی تقدیر کرد.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته