دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گورخر «ماداگاسکار» مجری اسکار می‌شود

کریس راک، کمدین آمریکایی احتمالاً مجری هشتادو‌هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار خواهد شد.
کد خبر : 45138

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، کریس راک مشغول مذاکراتی جدی با آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا برای ایفای نقش مجری اصلی هشتادو‌هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار است.


ورایتی سه‌شنبه شب گزارش داد که احتمال مجری شدن این کمدین آمریکایی وجود دارد، اما سخنگوی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده است. کریس راک پیش از این هم در سال 2005 مجری مراسم اسکار بوده است.


کریس راک، کمدین سیاهپوست آمریکایی متولد 1965 در اندروز در جنوب کالیفرنیا است. وی از سال 1985 بازیگر سینما و تلویزیون بوده و از جمله در «پلیس بورلی هیلز 2» در سال 1987 و «بومرنگ» محصول 1992 در کنار ادی مورفی بازی کرده است. «نیو جک سیتی»، «سلاح مرگبار 4»، «مرگ در مراسم تشیع جنازه» و «پرستار بتی» از جمله فیلم‌هایی هستد که او بازی کرده و مجموعه تلویزیونی «همه از کریس متنفرند» در فاصله سال‌های 2005 تا 2009 بر اساس شخصیت او ساخته شد. وی همچنین صداپیشه‌ای قهار است و در فیلم‌هایی مانند «هوش مصنوعی» و «دکتر دولیتل» و انیمیشن‌هایی مثل «فیلم زنبور عسل» و همچنین در نقش گورخر در مجموعه انیمیشن «ماداگاسکار» صداپیشگی کرده است.


هشتادو‌هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز در تاریخ 28 فوریه 2016 (9 اسفند) در دالبی‌تیه‌تر هالیوود برگزار می شود.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب