دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌بینیم؛

فرار سربازان ارتش از «داخل اسرائیل»

برنامه «داخل اسرائیل» (Dentro de Israel) از شبکه هیسپان تی‌وی، این هفته به فرار سربازان اسرائیلی از ارتش رژیم صهیونیستی می‌پردازد.
کد خبر : 450908
هیسپان_تی_وی_داخل_اسرائیل_25_آذر.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی هیسپان تی‌وی، برنامه «داخل اسرائیل» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی در هر قسمت  موضوعاتی را مورد بررسی قرار می‌دهد که نشان دهنده فروپاشی اسرائیل از درون است و این بار فرار سربازان اسرائیلی از ارتش و مشکلات اقتصادی و سیاست‌های اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را مورد نظر قرار داده است.


یک گزارش جدید اسرائیلی نشان داد که سربازان صهیونیست به دلیل ترک پست‌های خود در روز یا شب، به زندان می‌روند. بیش از 10 هزار سرباز، سال 2018 را در زندان نظامی گذراندند. در بسیاری از مواقع سربازان سعی کرده‌اند در مورد دشواری‌هایی که در ارتش اسرائیل با آن روبه‌رو هستند، صحبت کنند. به نظر می‌رسد که تل آویو آماده دستگیری کسانی است که به‌راحتی نمی‌خواهند در نیروهای مسلح  این رژیم خدمت کنند و از طرفی می‌خواهد فرار سربازها در سکوت خبری بماند!


بیشتر سربازان فراری به جرم غیبت بدون مجوز به زندان محکوم می‌شوند. مطابق آئین نامه، برای ارتش اسرائیل دو زندان مهم نظامی وجود دارد. یکی از این زندان‌ها یعنی  «زندان 4» بزرگ‌ترین زندان نظامی اسرائیل است و در مرکز شهر تمفرین واقع شده و دیگری «زندان 6» است که در شمال شهر حیفا قرار دارد.


«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی‌وی، با زبان‌گردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴:۳۰، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی‌وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنج‌شنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ است.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته