دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1398 - 13:47
رئیس کلانتری 161 ابوذر:

فروشنده روغن‌های خوراکی تاریخ مصرف گذشته بازداشت شد/ کشف بیش از 5 هزار لیتر روغن خوراکی

رئیس کلانتری 161 ابوذر از کشف بیش از 5 هزار لیتر روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته در تهران خبر داد و گفت: متهم این پرونده بازداشت شده است.
کد خبر : 450579
021.jpg

حسین شمسایی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کشف 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی در محدوده کلانتری 161 ابوذر خبر داد و درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: چندی پیش، گزارشی از فعالیت یک واحد صنفی در محدوده کلانتری مبنی بر نگهداری و توزیع روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته به مأموران واصل می‌شود و بلافاصله یک تیم ویژه برای بررسی موضوع تشکیل و تحقیقات آغاز می‌شود.


وی ادامه داد: بعد از تحقیقات پلیسی مشخص شد که موضوع صحت داشته است و فردی حدوداً 35 ساله در محدوده کلانتری ابوذر، با تجمیع روغن‌های خوراکی تاریخ مصرف گذشته از بازار، این روغن‌ها را در ظرف‌های 20 لیتری ریخته و به فروش می‌رساند و یکی از مشتریان آن هم رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها هستند.


رئیس کلانتری 161 ابوذر تصریح کرد: با اجازه مقام قضائی، این متهم بازداشت شد و بعد از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد. مأموران بعد از بازداشت متهم، به یکی از رستوران‌هایی که روغن‌های مذکور را خریداری کرده بود رفتند و از آنجا نیز حدود 10 ظرف 20 لیتری کشف کردند و صاحب این رستوران نیز با دستور مقام قضائی بازداشت شد و رستوران نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شد.


شمسایی گفت: پرونده هر دو متهم بعد از تکمیل در اختیار مراجع قضائی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته