دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1398 - 14:05

سفیر مکزیک در آرژانتین دزد از آب درآمد + ویدئو

سفیر مکزیک در آرژانتین در بازدید از یک کتابخانه مشهور قصد داشت کتابی را به قیمت 10 دلار سرقت کند.
کد خبر : 449419
Oscar Ricardo Valero Recio Becerra.png

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از الشرق‌الاوسط، وزارت امور خارجه مکزیک سفیر خود را در آرژانتین به دلیل انتشار گزارش‌هایی برای سرقت یک کتاب به قیمت 10 دلار فراخواند.


«اسکار ریکاردو والرو رسیو بکرا» (Oscar Ricardo Valero Recio Becerra) قصد داشت از یکی از مشهورترین کتابخانه‌های جهان، کتابی را در زمینه زندگی‌نامه «جاکومو جیرلامو کازانووا»، نویسنده قرن هجدهم ایتالیا برباید.


«مارسلو ابرارد»، وزیر امور خارجه مکزیک سفیر خود را در آرژانتین فراخواند تا درباره اقدامش برای سرقت این کتاب که قیمت آن حدود 10 دلار عنوان شده است، توضیح دهد. 





منابع مکزیکی فیلم‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد سفیر این کشور در بازدید از کتابخانه مشهوری در آرژانتین، کتاب مدنظر خود را در داخل کتش پنهان می‌کند، ولی نیروهای امنیتی کتابخانه با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه موضوع می‌شوند و وی را پیش از خروج از کتابخانه متوقف می‌کنند.
وزیر امور خارجه مکزیک با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از کمیته اخلاق وزارتخانه درخواست کرد تا موارد اتهامی را علیه این دیپلمات 76 ساله بررسی کند که در صورت اثبات صحت فیلم‌های منتشره، باید فوری از سمت خود برکنار شود.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته