دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1398 - 15:35
از حوزه استان فارس؛

آیت‌الله دژکام برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد

آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان فارس نامزد شد.
کد خبر : 450130
829382.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در 6 استان کشور برگزار می‌شود.


به دلیل اینکه آیت‌الله ایمانی، نماینده فقید استان فارس در مجلس خبرگان رهبری سال گذشته دارفانی را وداع گفت باید یک نفر از سوی مردم این استان برای حضور در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شود.


در همین راستا با درخواست جمعی از مردم، علم، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه فارس آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه استان فارس و امام جمعه شیراز امروز عصر با حضور در فرمانداری شیراز برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.


آیت‌الله لطف‌الله دژکام از اردیبهشت سال 1397 با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه استان فارس منصوب شد.


وی تحصیلات دیپلم و آغاز دروس حوزوی را در جهرم زیر نظر آیت‌الله سید حسین آیت اللهی گذراند. سپس در قم دروس خارج فقه و اصول را در محضر آیات عظام تبریزی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی و مهدی شب زنده دار گذرانده و دروس رجال و درایه را در محضر آیت‌الله سبحانی، تفسیر قرآن کریم را در محضر آیات جوادی آملی، حسین شب زنده دار جهرمی و سید عبدالرسول شریعتمداری سپری کرد.


دژکام فلسفه را از آیات دکتر احمد بهشتی، حسن ممدوحی و غلامرضا فیاضی و عرفان نظری را از محضر علامه حسن‌زاده آملی فرا گرفت و موفق به اخذ دکترای فلسفه و کلام شد. او پس از تحصیلات عالی به جهرم بازگشت و به درس و بحث در حوزه و دانشگاه پرداخت.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته