دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1398 - 17:36
علوی در گفتگو با آنا تشریح کرد؛

گزارش عراقچی درباره تأثیر تحریم‌ها بر پرو‌ژه‌های عمرانی به نمایندگان کمیسیون عمران

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره گزارش معاون سیاسی وزیر امور خارجه درباره اثر تحریم‌ها بر پروژه‌های عمرانی خبرداد.
کد خبر : 449503

سیداحسن علوی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون عمران اظهار کرد: عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه با موضوع بررسی تأثیر تحریم‌ها بر پروژه‌های عمرانی و دستیابی به راهکارهای لازم برای مقابله با تحریم‌ها مهمان جلسه امروز کمیسیون بود.


وی افزود: معاون سیاسی ظریف درباره بحث تحریم‌ها و شرایطی که هر روز در حال سخت‌تر شدن است توضیحاتی را ارائه کرد بیان کرد که در بخش عمرانی و پروژه‌های داخل کشور تا حدی متکی به توان داخلی هستیم.


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به گفته عراقچی در مواد اولیه تکمیل پروژه‌های عمرانی به خارج از کشور وابسته هستیم و تحریم‌ها مشکلاتی را در این زمینه به‌وجود آورده است و که کار کردن با شرکت‌های کوچک خارجی می‌تواند راهکار باشد.


علوی تأکید کرد: بحث مبادلات پولی میان کشورها و مشکلات موجود در این زمینه مسئله دیگری بود که مطرح شد و قرار است کمیسیون عمران و وزارت امور خارجه برای دستیابی به راهکارهای مناسب تعاملات خود را ادامه دهند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب