دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرلشکر سلامی:

تمام موشک‌های بالستیک ایران نقطه‌زن شده‌اند/ ناوهای هواپیمابر دشمن در هیچ نقطه‌ای امن نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی دشمن جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرد، به شکل عجیبی در حوزه موشک‌های بالستیک شتاب گرفتیم و امروز همه این موشک‌ها، نقطه‌زن شده‌اند.
کد خبر : 444984
2230964_603.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج حسن طهرانی‌مقدم و یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه شهید طهرانی‌مقدم شاهد مثالی بی‌نظیر از یک مجاهد فی سبیل الله با اراده و همتی بلند است، اظهار کرد: شهید طهرانی‌مقدم خستگی را خسته می‌کرد و هرگز خسته نمی‌شد. در افق آرزوی او هدف‌های بلندی دیده می‌شد.


وی با بیان اینکه شهید طهرانی‌مقدم برای نخستین بار در ذهنش آمد که با موشک‌های بالستیک می‌توان شناورهای دشمن را هدف قرار داد و این آرزو را محقق کرد، گفت: اکنون داستان ناوهای هواپیمابر دشمن با تحقق این اندیشه دیگر تمام شده است و دشمن می‌داند ناوهای هواپیمابرش در هیچ نقطه‌ای در امنیت نیست. این یک واقعیت شیرین برای جهان اسلام و واقعیت دردناک برای دشمنان است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقتی دشمن تحریم کرد، به شکل عجیبی شتاب گرفتیم، خاطرنشان کرد: موشک‌ها همه نقطه‌زن شدند، همه می‌دانند دقیق کردن موشک‌های بالستیک چه فناوری بالایی دارد، اما امروز ظرفیت‌های انباشته‌شده در نیروی هوافضای سپاه استعداد و قوه لازم برای شکستن استخوان‌های هر قدرت و دشمنی را پیدا کرده است.


به گفته سرلشکر سلامی؛ اگر دشمن خطایی را مرتکب شود، قدرت نیروی هوافضای سپاه آن خطا را اصلاح خواهد کرد.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آرایش بزرگ قدرت ایران در جهان اسلام حاصل تفکر و هدایت مقام معظم رهبری است، گفت: مردم می‌دانند که باید به چنین رهبر بزرگی تکیه کنند مردم ما قائمه این نظام و رهبر معظم انقلاب قاعده نظام است.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته