دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیئت مدیره استقلال در گفتگو با آنا:

استقلال مدرک جعلی به AFC نداده است/ استراماچونی مشکلی برای ادامه کارش ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مستندات ارسال شده به AFC پس از تأیید فدراسیون فوتبال فرستاده شد و استقلال مدرک جعلی ندارد.
کد خبر : 448816
_MID2246.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و موفق شد برای نخستین بار در فصل جاری به صدر جدول رده‌بندی صعود کند. آبی‌پوشان روزهای خوشی را سپری می‌کنند اما حواشی مختلفی پیرامون این تیم قرار دارد که باعث نگرانی هواداران ایمن تیم شده است.


سعید لطفی مدافع اسبق استقلال اعلام کرده این باشگاه به دلیل ارائه مدارک جعلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و پی بردن مسئولان این کنفدراسیون در آستانه محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC قرار دارد. اسماعیل خلیل‌زاده در پاسخ به این موضوع به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و از شنیدن آن تعجب می‌کنم.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: مدارکی که از سوی باشگاه استقلال در اختیار AFC قرار گرفته، پس از بررسی و با تأیید مدیران کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است. بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و انتشار چنین اخباری برای تشویش اذهان عمومی است. استقلال مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.


خلیل‌زاده در واکنش به این موضوع که آندره‌آ استراماچونی به‌دلیل مطالبات مالی، قصد دارد باشگاه استقلال را ترک کند، تصریح کرد: من نمی‌دانم چنین صحبتی برای چه مطرح می‌شود. اگر استراماچونی مشکلی داشته باشد این موضوع توسط او به هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته خواهد شد. سرمربی استقلال مشکلی ندارد و کارش را در تیمش ادامه خواهد داد. 


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته