دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پول‌هایی که استقلال را آسیایی نگه داشت

باشگاه استقلال برای آنکه بتواند مجوز حرفه‌ای AFC را دریافت کند ناچار به پرداخت مبلغی هنگفت شد تا در لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند.
کد خبر : 430879
15547073630688.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای AFC برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بدهی‌های معوقه‌ای داشت که با پرداخت آن‌ها موفق شد سهمیه‌اش در آسیا را حفظ کند.


در بخش مربیان سابق استقلال امیر قلعه‌نویی با دریافت 826 میلیون تومان حاضر به رضایت شد. البته سرمربی فعلی سپاهان 400 میلیون تومان تخفیف داد. مجید صالح باوجود اصرار مدیران باشگاه استقلال تخفیف نداد و برای دادن رضایت 185 میلیون تومان دریافت کرد.


بهرام افشارزاده که زمانی مدیرعامل باشگاه استقلال بود برای آنکه رضایت دهد 120 میلیون تومان به حسابش واریز شد تا زیر برگه تسویه‌حساب را امضا کند.


برای مهدی رحمتی 350 میلیون تومان خرج شد که البته بخش عمده‌ای از این پول به‌حساب اداره مالیات واریز شد. بهنام برزای 400 میلیون تومان گرفت که جای تعجب زیادی دارد و پژمان نوری هم 350 میلیون تومان برای دادن رضایت دریافت کرد.


آندرانیک تیموریان و میثم مجیدی هر کدام 100 میلیون تومان گرفتند و گرفتن رضایت از مجتبی جباری هم 90 میلیون تومان برای استقلال هزینه داشت. بیشترین پول هم به حنیف عمران‌زاده داده شد و این بازیکن برای امضای برگه تسویه‌حساب 900 میلیون تومان دریافت کرد.
باشگاه استقلال برای تسویه‌حساب با 10 نفر از طلبکاران سابق خود 3 میلیارد و 471 میلیون تومان از بودجه جاری سال 98 هزینه کرد و اگر تا پایان سال با مشکل غیرمنتظره‌ای روبرو شود، باید از منابع دیگری این کسری را جبران کند. ضمن اینکه رابسون جانواریو و سرور جباروف به فیفا شکایت کرده‌اند و باشگاه ناچار است 143 هزار دلار به آن‌ها قبل از آنکه کمیته انضباطی فیفا جریمه جدیدی منظور کند، بپردازد.
انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته