دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خبرگزاری آنا بررسی می‌کند؛

فتح‌الله‌زاده یا اولیایی؛کدام بخت بیشتری برای مدیرعاملی استقلال دارند؟

کاظم اولیایی و علی فتح‌الله‌زاده شانس زیادی برای نشستن روی صندلی ریاست باشگاه استقلال دارند.
کد خبر : 430657
فتح-اله-زاده.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال نام دو گزینه برای پذیرفتن این پست مطرح شده که هر دو سابقه مدیرعاملی در استقلال را داشته‌اند.


علی فتح‌الله‌زاده و سید کاظم اولیایی مدیرانی هستند که در مجموع 19 سال به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال مسئولیت اجرایی داشتند. جالب اینکه هر دو نفر در دو مقطع مدیرعامل آبی‌پوشان بودند و موفقیت‌های قابل قبولی داشته‌اند. فتح‌الله‌زاده که 12 سال مدیرعامل آبی‌ها بوده موفق شده این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برساند و اولیایی علاوه بر این دو موفقیت فتح‌الله‌زاده، استقلال را قهرمان و نایب‌قهرمان آسیا کرده است.


در این میان وزارت ورزش و جوانان که صاحب باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است و مجمع انتخاباتی سرخابی‌ها را در اختیار دارد، تمایل زیادی به انتخاب اولیایی دارد اما بیشتر هواداران علاقه دارند تا فتح‌الله‌زاده انتخاب شود. دلیل آن هم این است که نزدیک به 14 سال از زمان مدیرعاملی اولیایی می‌گذرد و 5 سال از دوران حضور فتح‌الله‌زاده می‌گذرد.


ناظمی مخالف فتح‌الله‌زاده نیست


فتح‌الله‌زاده اعلام کرده شانسی برای مدیرعاملی دوباره در باشگاه استقلال ندارد چون مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اجازه نمی‌دهد او به استقلال بازگردد. ناظمی هم در پاسخ گفته «نه قبلاً نه الان نه بعداً، هیچ مخالفتی با مدیرعاملی شوالیه فتح‌الله‌زاده ندارم چرا که اساساً هیچ وقت نام او برای مدیرعاملی استقلال عنوان نشده است.»


مهم‌ترین نیاز استقلال آرامش است


دیگر گزینه جدی مدیرعاملی استقلال سید کاظم اولیایی است. او در خصوص حضورش در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال  به خبرنگار ورزشی آنا گفت: ظاهراً آقای فتحی از مدیرعاملی استقلال استعفا داده‌اند. باشگاه استقلال باید مدیرعامل داشته باشد؛ اما پیش از آنکه فرد مورد نظر انتخاب شود باید این باشگاه به آرامش برسد چون مهم‌ترین نیازش است.


وی افزود: گزینش باید توسط هیئت‌مدیره در فضای آرام و سر حوصله صورت پذیرد. اجازه دهیم مدیران استقلال برای انتخاب مدیرعامل جدید استقلال بهترین فرد را انتخاب کنند تا در آینده باری از روی دوش مشکلات باشگاه برداشته شود.


فردی با برنامه و تیم اجرایی مدیرعامل شود


مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص اینکه خودش یکی از گزینه‌های مدیرعاملی در استقلال است، تصریح کرد: هر کسی که می‌خواهد در استقلال مدیرعامل شود، باید تیم و برنامه داشته باشد. بحث مدیرعاملی بعد از برنامه و تیم است. فردی که انتخاب می‌شود اگر تیم اجرایی داشته و برنامه مدونی را مد نظر قرار داده باشد می‌تواند در استقلال موفق شود.


اولیایی در واکنش به این موضوع که او فردی است که سال‌ها پست‌های مدیریتی داشته و برنامه و تیم لازم را برای مدیرعاملی در استقلال دارد، تأکید کرد: برای آنکه دست مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان باز باشد و هیئت‌مدیره بتواند در شرایطی آرام بهترین فرد برای مدیرعاملی باشگاه استقلال را انتخاب کند، من ترجیح می‌دهم سکوت کنم و نظری درباره برنامه‌ها و تیم اجرایی نداشته باشم.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته