دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1394 - 16:39
طی احکامی جداگانه صورت گرفت

انتصابات جدید در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

طی احکامی جداگانه از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیران کل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها، منابع انسانی و پشتیبانی، دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک و سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منصوب شدند.
کد خبر : 44572

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، طی احکامی از سوی احمد تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آقایان فرهاد زکیان، وحید اکبری و محمد مبینی به ترتیب به عنوان مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها، منابع انسانی و پشتیبانی و دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک سازمان منصوب شدند.


سید مهدی میرنظامی نیز طی حکمی از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد.


در احکام صادره بر سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) در راستای اهداف و برنامه‌های راهبردی سازمان و همگام با خط مشی‌ها و تدابیر متخذه با استفاده مؤثر از منابع و امکانات موجود، اهتمام بر برنامه‌ریزی در انجام کلیه فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای ارائه خدمات مطلوب و توأم با سرعت و دقت به متقاضیان و همکاران تأکید شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته