دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1398 - 19:01
عضو شورای شهر تهران:

شورا از نگاه شهرداری یک نهاد نمادین است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگاهی در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد که شورا یک نهاد نمادین است و خیلی مهم نیست که اراده شورا چیست؟! موضوعی که باعث می‌شود با رفتن مدیر یک سازمان سونامی در آن اتفاق بیفتد.
کد خبر : 445301

حجت نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با لزوم نظارت بر سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تهران از جمله سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، اظهار کرد: نگاهی در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد که شورا یک نهاد نمادین است و خیلی مهم نیست که اراده شورا چیست، ما باید کار خودمان را پیش ببریم!


وی با بیان این‌که چنین نگاهی باعث می‌شود با رفتن مدیر از یک سازمان سونامی در آن  اتفاق بیفتد و اقداماتی که با جدیت دنبال می‌شد کنار گذاشته شده و کارهایی هرگز مطرح نبود، در دستور کار قرار گیرد، گفت: در صورتی‌که همه مجریان خودشان را مکلف بدانند تا براساس اسناد بالادستی و مصوبات نهاد سیاست‌گذار پیش بروند ما در حوزه اجرا کمترین مشکل را خواهیم داشت.


عضو شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با وضعیت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و استعفای مدیرعامل پیشین آن نیز افزود: ما در دوره سرپرست جدید این انتظار را داریم تا وظایفی که در خصوص ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر برعهده شهرداری گذاشته شده پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.


نظری تصریح کرد: موضوع دیگری که در این سازمان می‌بایست مورد توجه قرار گیرد تعامل با سازمان‌های مردم‌نهاد و اجتماع‌محور است زیرا با در پیش گرفتن چنین روندی مدیریت شهری با همراهی مردم بهتر می‌تواند مسائل اجتماعی را مدیریت کند، موضوعی که در مدیریت قبل به آن توجهی نشد.


عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این‌که حسینی به‌عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه تازه‌نفس هستند، عنوان کرد: امیدواریم ایشان در راستای انجام وظایف محوله به نظرات شورا به‌عنوان سیاست‌گذار و ناظر توجه ویژه داشته باشد و بتواند در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی اقدام شایان توجهی انجام دهد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

برچسب ها: حجت نظری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته