دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شجاعی:

آماده بازی با عراق هستیم/ نتیجه بازی بحرین جبران می‌شود

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده بازی با عراق هستیم و انگیزه داریم تا نتیجه بازی با بحرین را در این دیدار جبران کنیم.
کد خبر : 444904
2547_157.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی عراق گفت: مطمئناً بازی مهمی برای ما است. در این مدت کوتاه سعی کردیم تیم عراق را آنالیز کنیم و می‌دانیم که تیم خوبی دارد و بازی سختی در پیش داریم. اما ما هم برای این بازی آماده هستیم و انگیزه داریم.


وی افزود: در واقع می‌خواهیم نتیجه بازی قبلی با بحرین که در آن خوب نبودیم را جبران کنیم و بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم بازی خوبی باشد و همه می‌دانند که این بازی برای هر دو تیم حساس است و هر تیمی که بیشتر تلاش کند می‌تواند برنده دیدار باشد.


کاپیتان تیم ملی فوتبال ادامه داد: بی‌تردید برای هر مربی که تازه از راه می‌رسد و تیم را در درست می‌گیرد، به‌خصوص در بحث تیم‌های ملی شناخت بازیکنان خیلی سخت و زمان‌بر است. این موضوع درباره آقای ویلموتس هم صدق می‌کند اما فکر می‌کنم با توجه به مدت کوتاهی که او تیم را در اختیار گرفته، نتایج و بازی‌های خیلی خوبی را شاهد بودیم و شناخت مناسبی در این مدت زمان به دست آورده است. مطمئناً با گذشت زمان و در آینده بازی‌ها و نتایج بهتری هم شاهد خواهیم بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته