دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملکی تبار:

سومین دفتر نظارت دانشگاه آزاد در واحد ساری افتتاح می‌شود

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح سومین اداره کل منطقه‌ای نظارت استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در واحد ساری خبر داد.
کد خبر : 444620
636871246928449980.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت‌الله ملکی‌تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراسم افتتاح سومین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مازندران، گیلان و گلستان با حضور رؤسای استان‌ها در واحد ساری برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این به صورت غیرمتمرکز و از طریق ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات استان‌ها انجام می‌شد، اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ساختار این مرکز به صورت منطقه‌ای شده و واحدهای نظارت مالی، نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد از ادارات زیرمجموعه هر اداره کل منطقه ای است.


دکتر ملکی‌تبار افزود: در این ساختار قرار است در کل کشور، 10 اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه‌ای تشکیل شود که حیطه نظارتی هر اداره کل مشتمل بر چند استان خواهد بود.


وی خواستار همکاری مسئولان دانشگاه با مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی شد و تأکید کرد: وظیفه این اداره کل ایجاد یک پیشخوان مدیریتی برای مسئولان استان‌ها و دست‌اندرکاران آموزشی است تا آنها بتوانند ضمن مشاهده وضعیت عملکرد خود به سمت وضعیت بهتر حرکت کنند و همچنین با به‌کارگیری ابزارهای نظارتی و بازرسی در تصمیم‌گیری‌ها شاهد بهبود و تعالی روزافزون دانشگاه‌ها باشیم.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته