دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1398 - 18:46
با حضور معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران معرفی شد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با حضور حجت‌الاسلام علی تقوی معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شد.
کد خبر : 444729
3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، در آئین تکریم مسئول سابق و معارفه مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلام مازندران، حجت‌الاسلام احمد اسلامی به‌عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی و از تلاش حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی قدردانی شد.


حجت‌الاسلام علی تقوی با تبریک هفته وحدت بیان کرد: دشمنان ما چند موضوع را در باره کشور ما هدف قراردادند، تمرکز روی وحدت ملی با ایجاد اختلاف بین مذاهب و قومیت‌های مختلف که با این ترفند در بعضی از کشورها موفق بودند و خوشبختانه این حربه دشمن در کشور ما تدبیر و مدیریت شد و همه در کنار هم برای یک هدف بزرگ‌تر که اسلام و انقلاب اسلامی است تلاش می‌کنند.


معاون منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها کشور گفت: امروز دشمنان ما مخصوصاً آمریکا بعد از ایجاد جریان داعش و شکست در این ترفند تأکید بر اسلام وهابیت دارند و در مقابل اسلام وهابی به دنبال اسلام سکولار هستند که در بعضی از کشورهای اسلامی و در جریانات بین‌المللی به دنبال رهبری جهان اسلام با محوریت وهابیت و سکولار هستند و هدف آن‌ها گسستگی و یکپارچگی جهان اسلام است.


وی ادامه داد: دشمنان اسلام با هزینه‌های میلیاردی در صدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان است، بنا بر این وظیفه ما دانشگاهیان هوشیاری در مقابل ترفندهای آن‌ها است.


تقوی تصریح کرد: امروز اختلاف عقیده و نظر یک امر طبیعی است اما مهم‌تر از همه در کنار هم بودن و کار کردن برای اهداف اسلام است که وحدت را به وجود می‌آورد بنابراین با همدلی و احترام و بزرگ‌منشی و استفاده درست از ظرفیت‌ها بدون در نظر گرفتن سلیقه‌های سیاسی همه باید کمک کنیم برای یک هدف بزرگ‌تر و رسیدن به نقطه آرمانی تمدن نوین اسلامی تحقق یابد.


تقوی با بیان اینکه دانشگاه‌ها یکی از سرمایه بزرگ این نظام در گام اول انقلاب در طی این چهل سال است، افزود: دست آورده‌ای علمی ما در کنار وحدت ملی دشمنان ما را به وحشت انداخته و طبیعی است برای از بین بردن این اقتدار ملی تلاش می‌کند که نمونه بارز آن را در بحث هسته‌ای مشاهده می‌کنیم و امروز محققین جوان ایرانی بی‌نام‌ونشان ثابت کردند که حجت بر مسئولین نظام هستند.


وی تاوید کرد: با همدلی و وحدت ملی می‌توان این سرمایه‌ها را در دانشگاه‌ها حفظ کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بیان کرد: نهاد رهبری تقویت‌کننده روحیه انقلابی کارکنان با حفظ ارزش‌هاست و دانشگاه تمدن ساز را معرفی می‌کند، گستردگی وظایف و برنامه‌های نهاد موجب می‌گردد که همه افرادی که در دانشگاه حضور دارند از دانشجویان استادان و کارکنان می‌توانند در این برنامه نقش داشته باشند.


حسین کرمانیان گفت: مهم‌ترین برنامه در حال حاضر سرمایه روی مسائل فرهنگی است که با استفاده صحیح از توان آموزشی و پژوهشی می‌توان در کنار دفتر نهاد فعالیت کرد.


در ادامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اظهار کرد: رسالت امروز ما روحانیون که نماینده حوزه در دانشگاه هستیم اصلاح باورها در جهت بالا بردن ارزش‌هاست که طبیعتاً در کنار آن رفتارها و نمادها هم اصلاح خواهد شد.


حجت‌الاسلام احمد اسلامی گفت: همه نشانه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی هدفمند هستند که عمده تربیت آن‌ها نشانه عبودیت و علم‌آموزی مبتنی برخدا و ترکیبی از علم و تقوا است.


وی افزود: واژه اسلامی این دانشگاه را معطر کرده است که همراه با تراز انقلاب اسلامی است.


مسئول نهاد رهبری استان مازندران بیان کرد: یکی از اولویت کاری نهاد نمایندگی درحوزه دانشجویی خواهد بود و این الطاف الهی را طلب می‌کند که در کنار هم بتوانیم نصرت دین خدا را رقم بزنیم.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته