دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1398 - 00:30
یک دبیر انجمن علمی دانشگاه علامه در گفتگو با آنا:

انجمن‌های علمی دانشجویی در فرآیند توسعه کشور نقش مهمی دارند

دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته مترجمی زبان فرانسه دانشگاه علامه طباطبایی گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی در فرآیند توسعه کشور نقش مهمی دارند و با فعالیت گسترده این انجمن‌ها، ارتقای علمی دانشگاه‌ها رقم می‌خورد.
کد خبر : 444008
science 1.jpg

نگین نصیری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به نقش مهم انجمن‌های علمی دانشجویی در فرآیند توسعه کشور گفت: دانشگاه‌ها همواره به دنبال ارتقای دانش و مهارت مرکز علمی خود هستند و این امر با فعالیت گسترده انجمن‌های علمی میسر می‌شود.


وی افزود: اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی از نظر علمی و معلومات از سایر دانشجویان دانشگاه معمولاً برتر بوده و برای تولید علم و گسترش آن می‌توانند کمک بزرگی به جامعه دانشگاهی کنند.


دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته مترجمی زبان فرانسه دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه انجمن علمی دانشجويی رشته مترجمی زبان فرانسه دانشگاه علامه طباطبایی در سال گذشته يکی از انجمن‌های فعال و برتر شناخته شد، اظهار کرد: اين انجمن برای ترویج ارزش‌های اسلامی-ایرانی مراسم‌ مختلفی برگزار کرده که با استقبال دانشجویان همراه بوده است.


نصیری خاطرنشان کرد: تلاش این انجمن علمی، نشر محتوای علمی و ارائه اطلاعات لازم و کافی برای دانشجویان رشته مترجمی فرانسه است که بتوانند افرادی اثرگذار در محیط علمی باشند.


انتهای پیام/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته