دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1398 - 00:30
چالش‌های انجمن‌های علمی 3/ حسین‌زاده در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

تبدیل علوم تئوری دانشگاه به عمل از اهداف اصلی انجمن‌های علمی

دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته مدیریت مالی دانشگاه خوارزمی گفت: تبدیل علوم تئوری دانشگاه به عمل از اهداف اصلی انجمن‌های علمی دانشجویی است و در این انجمن به دنبال برگزار کردن دوره‌هایی هستیم که برای دانشجویان کاربردی باشد.
کد خبر : 418501
637076850271540818_md.jpg

جواد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به این‌که انجمن علمی دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه خوارزمی کمک بسیاری به دانشجویان در مسائل آموزشی می‌کند، اظهار کرد: هدف اصلی انجمن‌های علمی دانشجویی، تبدیل علوم تئوری دانشگاه به عمل است و از تمام نیروی انجمن برای حمایت از دانشجویان و هموار کردن این مسیر استفاده می‌کنیم.


وی افزود: بنده در جریان انجمن‌های سابق نیستم و تا جایی‌که اطلاع دارم دانشجویان از نحوه عملکرد انجمن رضایت نداشتند که همین امر سبب شد تا من و تعدادی از دوستان تصمیم به تحول در انجمن بگیریم تا دانشجویان رضایت بیشتری داشته باشند.




بیشتر بخوانید:


لزوم تقویت ارتباط نخبگان علمی با صنعت/ فعالیت چشمگیر انجمن‌های علمی دانشجویی موجب پویایی دانشگاه می‌شود




دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته مدیریت مالی دانشگاه خوارزمی با بیان این‌که انجمن علمی مدیریت در مهرماه سال جاری بر روی دانشجویان جدیدالورود تمرکز بیشتری داشت، گفت: تعدادی از دانشجویان جدیدالورود جذب این انجمن علمی شدند. اگر دانشجو از ابتدای تحصیل خود در مسیر درست علمی قرار بگیرد، می‌تواند به رشد علمی کشور کمک کند.


حسین‌زاده عنوان کرد: اعضای انجمن علمی مدیریت همه روزه به سؤالات و ابهامات آموزشی دانشجویان پاسخ داده و رشته و دانشگاه را برای دانشجویان تشریح می‌کنند. هم‌چنین نشریه‌ای برای معرفی رشته مدیریت در اختیار آنان قرار گرفته است.


وی خاطرنشان کرد: به‌زودی یک دوره آموزشی در حوزه مالی و بورس را برای دانشجویان برگزار می‌کنیم که پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی صورت بگیرد. هدف ما فقط برگزاری دوره‌های آموزشی نیست، بلکه به دنبال برگزار کردن دوره‌هایی هستیم که برای دانشجویان کاربردی باشد و سعی داریم از ایده‌های دانشجویان در حوزه مالی حمایت کنیم.


انتهای پیام/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته