دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

آموزش «سواد رسانه‌ای» اطلاعات شهروندان نسبت به آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: آموزش «سواد رسانه‌ای» باعث افزایش اطلاعات شهروندان نسبت به آسیب‌های اجتماعی می شود.
کد خبر : 443610
n00273855-t.jpg

سید علیرضا فاطمیان‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری نشست آشنایی با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: وظیفه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اقدام در امر آموزش شهروندان راجع به موضوعات شهری است که به این منظور باید سواد رسانه‌ای را گسترش داد.


وی افزود: اگر سواد رسانه‌ای درست ارائه شود خیلی از موضوعات شهر با بحران روبه‌رو نخواهند شد. در حقیقت آموزش «سواد رسانه‌ای» باعث افزایش اطلاعات شهروندان نسبت به آسیب‌های اجتماعی می‌شود.


سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: به این منظور سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ اقدام به برگزاری نشست آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و اصلاح سبک زندگی کرده است.


فاطمیان‌پور با بیان این‌که برای آموزش سواد رسانه‌ای سازمان فرهنگی هنری از سال گذشته اقدام به برگزاری جلساتی کرد، افزود: 220 جلسه سواد رسانه‌ای افراد در حوزه‌های اجتماعی از سال گذشته شروع شده و تا پایان سال 99 هم ادامه خواهد داشت.


سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: این نشست‌ها به‌صورت گسترده در 22 منطقه شهر بیشتر در خانه‌ها فرهنگ و فرهنگ‌سرا از یکم آبان تا 30 بهمن در فرهنگسراها برگزار می‌شود.


   انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: سواد رسانه‌ای
ارسال نظر
هلدینگ شایسته