دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1398 - 12:40

قمه‌کشی به‌دلیل جای پارک خودرو+تصاویر

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو از بازداشت پنج شرور در جنوب تهران خبر داد که به‌دلیل جای پارک خودرو اقدام به تخریب تعدادی خودرو در منطقه دولت‌خواه کرده بودند.
کد خبر : 443212
94.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شنبه(11 آبان ماه) درگیری شدیدی بین چند شرور در یکی از مناطق جنوب شهر تهران رخ داد و براساس آن چندین نفر با سلاح سرد به جان یکدیگر افتادند و به چندین خودرو نیز خسارت وارد کردند.


محمدحسین هاشمی با اشاره به بازداشت پنج شرور در جنوب غرب تهران اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس‌های مکرر شهروندان منطقه دولت‌خواه با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حضور و عربده‌کشی تعدادی اوباش در منطقه مذکور و تخریب تعدادی خودرو توسط این افراد، عوامل گشتی کلانتری 152 خانی‌آبادنو به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.


رئیس کلانتری 152 خانی‌آبادنو ادامه داد: مأموران انتظامی با حضور در محل حادثه، موفق به بازداشت پنج شرور شدند؛ متهمان بازداشت شده عموماً افراد کم سن و سال (بین 18 تا 21) بودند که با استفاده از قمه، چوب و چکش اقدام به شکستن شیشه‌ و تخریب درب خودروها می‌کردند؛ در بررسی دقیق‌تر مشخص شد ابتدا دو نفر در محل حادثه بر سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده‌اند که درگیری خاتمه یافته اما یکی از طرفین درگیری، به قصد انتقام‌جویی با اوباش مذکور مجدداً در محل حاضر شده بودند.



وی خاطرنشان کرد: اوباش اجیر شده، با توجه به ترک محل نزاع توسط شخص اول درگیری، اقدام به تخریب خودروهای پارک شده کرده بودند و به 9 خودرو از ناحیه، شیشه، در و آینه بغل آسیب زده بودند؛ در جریان این حادثه، هفت نفر از شهروندان منطقه دولت‌خواه توسط این اوباش مورد اصابت چاقو و قمه قرار گرفتند که دو نفر از آنها به واسطه شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.



هاشمی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.






انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته