دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 08:59
سردار رحیمی در گفتگو با آنا:

اراذل‌و‌اوباش تهران تحت نظر پلیس هستند/ برخورد با خرید و فروش سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به رصد دقیق فضای مجازی توسط مأموران پلیس فتا گفت: با خرید و فروش سلاح در فضای مجازی به‌شدت برخورد می‌کنیم.
کد خبر : 404831

حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از برخورد جدی با اراذل‌و‌اوباش تهران خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که بخواهند با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیاندازند به‌شدت برخورد می‌کند. در این راستا پلیس امنیت عمومی پایتخت و پلیس آگاهی به‌طور مداوم افراد شرور و سابقه‌دار تهران را زیر رصد اطلاعاتی خود دارد.


وی با بیان اینکه اکثر این افراد به‌دنبال قدرت‌نمایی هستند اظهار کرد: پلیس با افرادی که به‌دنبال برهم زدن نظم پایتخت هستند هیچ تعارفی ندارد و به‌طور قاطع با آنها برخورد خواهد کرد. افراد شرور با توجه به سوابقی که دارند سطح بندی شدند، به‌طوری که افراد شرور سطح یک کاملاً تحت نظر پلیس قرار دارند.


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد با خرید و فروش انواع سلاح در فضای مجازی و حقیقی گفت: پلیس فتا با همکاری پلیس امنیت فضای مجازی را رصد می‌کنند و هرگونه اقدام درخصوص خرید و فروش انواع اسلحه برخورد می‌کنند. در پلیس پایتخت اقدامات تأثیرگذاری برای کنترل جرائم رخ داده در فضای مجازی صورت گرفته است.


رحیمی گفت: حمل سلاح جرم است و اگر مشاهده شود، پلیس طبق قانون به وظایفش در این خصوص عمل خواهد کرد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته