دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیرخانه موزه اعلام کرد؛

آخرین مهلت ارائه طرح برای بخش‌های جدید موزه انقلاب و دفاع مقدس

متخصصان و طراحان، فقط تا روز شنبه 2۵ آبان ماه فرصت دارند طرح‌های خود را به دبیرخانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تحویل دهند.
کد خبر : 443031
ea2ed8c2-3f0a-4ac3-a735-096bffbeed2e.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ طی اعلام فراخوانی مقرر شد معاونت موزه‌داری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پنج بخش با عنوان بخش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس استان تهران، مقاومت اسلامی، زنان در انقلاب و دفاع مقدس، اصلاح وضع موجود موزه اصلی را به موزه اضافه کند، لذا طراحان متخصص در زمینه طراحی و ساخت موزه دعوت به همکاری شدند.


بدین وسیله تمام شرکت ها و گروه های تخصصی و طراحان که در زمینه طراحی و ساخت موزه ها و نمایشگاه های مهم فعالیت دارند جهت طراحی، نظارت عالیه و یا ساخت چهار بخش جدید در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند. طراحان ساخت موزه فقط تاپایان روز شنبه 25 آبان ماه مهلت دارند تا طرح های خود را به دبیرخانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تحویل دهند.


علاقه‌مندان می‌توانند در دو قالب شرکت‌های رسمی مشاور و گروه‌های تخصصی در این فراخوان شرکت نمایند. اطلاعات بیشتر در این زمینه در پایگاه  اطلاع رسانی  موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درج  شده است.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته