دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید بهمنی:

مراسم تجلیل از همسران صبور جانبازان بصیر برگزار خواهد شد

جانباز بصیر گفت: مراسم تجلیل از همسران صبور جانبازان بصیر به همت خانه نور ایرانیان بصیر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر : 411041
636969860299330849_md.jpg

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حمید بهمنی جانباز بصیر گفت: مراسم تجلیل از همسران صبور جانبازان بصیر روز دوشنبه 28 مردادماه توسط خانه نور ایرانیان بصیر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.


وی بیان کرد: در آیین تجلیل از همسران جانبازان بصیر از سه همسر شهید بصیر تجلیل به عمل می‌آید.


این جانباز بصیر با اشاره به اینکه در این مراسم مسئولان لشکری و کشوری و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور خواهند داشت، افزود: حجت الاسلام والمسلمین محمدی در آیین تجلیل از همسران جانبازان بصیر برای حضار سخنرانی خواهد کرد.


بهمنی با اشاره به اینکه در این مراسم یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) مولودی‌خوانی خواهد کرد، یادآور شد: مراسم تجلیل از همسران جانبازان به‌همت خانه نور ایرانیان بصیر برگزار خواهد شد. خانواده جانبازان بصیر قبل از آغاز مراسم از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که گنجینه عظیمی از فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس را در خود حفظ کرده، بازدید خواهند کرد.


گفتنی است؛ این مراسم در روز دوشنبه 28 مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشاء ساعت 20:30 در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد و در این مراسم از سه همسر شهید بصیر تجلیل به‌عمل می‌آید.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: موزه دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته