دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1398 - 21:41
معاون استاندار کردستان عنوان کرد؛

کوتاهی مسئولان استان کردستان در احداث موزه دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: استان‌های درگیر جنگ ازجمله کردستان در احداث موزه دفاع مقدس کوتاهی کرده‌‌اند.
کد خبر : 412222
L3VwbG9hZC9IaXJlc2gvZmFybWFuZGFyc2FxZXovNTIxNzU4NzMtNDhkYi00ZWE3LTk2MGUtYTgxMGQ3NmNiNzExLmpwZw==.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کردستان؛ حسین خوش‌اقبال در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و نظام به مردم و بستری برای زدودن غبار ناامیدی از جامعه است.


وی با بیان اینکه باید هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس باید به نحو مطلوب انجام شود، اضافه کرد: هرچه داریم به لطف ایثار و فداکاری رزمندگان است و باید هرچه در توان داریم برای زنده نگه‌ داشتن این ایام به کار بگیریم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان عنوان کرد: نباید گذاشت که دوران سرنوشت‌ساز و حماسی دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، چراکه فرزندان این ملت در آن ایام با هرچه در توان داشتند از کشور و انقلاب دفاع کردند.


خوش‌اقبال با بیان ضرورت احداث موزه دفاع مقدس در سنندج  بیان کرد: کردستان از جمله استان‌های درگیر جنگ در دوران دفاع مقدس بود و ضرورت دارد موزه دفاع مقدس هرچه زودتر احداث شود.


وی تصریح کرد:‌ استان‌های درگیر جنگ ازجمله کردستان در احداث موزه دفاع مقدس کوتاهی کردند و استان‌هایی که درگیر جنگ نبودند زودتر اقدام به احداث موزه دفاع مقدس کرده‌اند. باید هرچه سریع‌تر نسبت به احداث موزه دفاع مقدس به شکل آبرومندانه اقدام کرد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته