دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1394 - 14:55
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با آنا خبر داد

آمادگی صد درصدی پلیس راهور در دهه اول محرم/ شهروندان از پارک دوبله و مورب پرهیز کنند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی صد درصدی پلیس راهور و استفاده از تمام توان انسانی و ظرفیت لجستیک این پلیس برای برقراری نظم در عبور و مرور و حفظ ایمنی در تردد عزاداران حسینی خبر داد.
کد خبر : 44175

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در مورد تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم که یادآور حماسه عظیم صحرای کربلا و شهادت آقا اباعبدالله الحسین است و همچنین فرا رسیدن دهه اول عزاداری و راه‌اندازی دستجات سینه‌زنی و مراسم عزاداری پلیس راهور فاتب تمهیدات ویژه ترافیکی در سطح مناطق 22‌ گانه تهران بزرگ به مرحله اجرا در آورده است.


وی تصریح کرد: پلیس راهور در دهه اول به خصوص روز جمعه و شنبه آینده که مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی است تا پایان مراسم شام غربیان در روز شنبه، با استفاده از توان صد درصدی و استقرار مأموران راهور در تمامی مناطق، میادین و تقاطع‌های شهر حضور فعال و چشمگیری خواهد داشت.


وی هدف اصلی پلیس راهور را برقراری نظم در عبور و مرور و حفظ ایمنی تردد عزاداران حسینی عنوان و بیان کرد:‌ علاوه بر حضور مأموران راهور این طرح نیاز به مشارکت، همکاری و تعامل مسئولان هیئت‌ها و عزاداران حسینی نیز دارد.


سرهنگ مرادی ادامه داد: مسیرهای عزاداری در سطح مناطق تهران شناسایی شده و تمهیدات ترافیکی خاصی پیش‌بینی شده است؛ همچنین جلسات مشترکی بین پلیس راهور با آتش‌نشانی و مناطق شهرداری برگزار شده تا بتوان مراسم عزاداری حسینی را با شکوه و عظمت برگزار کرد.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به اقدامات پلیس راهور و مسئولان هیئت‌های عزاداری اشاره و اظهار کرد:‌ تعدادی از عزاداران به عنوان «پلیس‌یار محرم» مشخص شده و به آنها آموزش ترافیکی ارائه شده تا بتوانند در حوزه عبور و مرور و ترافیک با مأموران راهور همکاری لازم را داشته باشند.


این مقام ارشد پلیس راهور فاتب تأکید کرد: پلیس راهنمای و رانندگی تهران بزرگ با استفاده از تمام توان انسانی و لجستیک خود آمادگی کاملی برای نظم بخشی در دهه اول محرم را داشته و در هر منطقه‌ای با توجه به حرکت هیئت‌ها و دسته‌‌های سینه‌زنی، تمهیدات ترافیکی خاصی را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.


وی گفت: با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده در صورت نیاز محدودیت‌های مقطعی ایجاد خواهد شد تا بتوان با برقراری نظم، ایمنی و تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی را به وجود آورد.


سرهنگ مرادی به مسئولان هیئت‌ها توصیه کرد که از نصب هر گونه داربست در معابر و خیابان‌های اصلی بپرهیزند چرا که موجب انسداد در عبور و مرور و مشکلات ترافیکی خواهد شد.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه شماره 110 آماده پاسخگویی شبانه‌روزی به شهروندان در حوزه ترافیک نیز هست، یادآور شد: شهروندان تهرانی برای جلوگیری از اختلال در رفت و آمد، از توقف دوبله و مورب پرهیز کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته