دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرماندار سراب: رشد تحصیلات تکمیلی ضروری است

فرماندار سراب، رشد تحصیلات تکمیلی و برجسته شدن واحد سراب در چند رشته مورد نیاز شهرستان و منطقه را ضروری دانست و خواستار رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در سایه همدلی و همکاری نزدیک میان استادان، کارکنان و دانشجویان و تدبیر رئیس و معاونان جدید واحد سراب شد.
کد خبر : 43955

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، داود گرشاسبی در دیدار با هیات رئیسه واحد سراب، دستاورد و تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی را مثبت خواند و اظهار کرد: از بدو تأسیس تاکنون با عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی آشنا بودم و گواهی این مدعا که کارهای علمی بزرگی دانشگاه آزاد اسلامی انجام داده و تحولی عظیمی در آموزش عالی ایجاد کرده است.


رئیس شورای اداری شهرستان سراب با تبریک انتصاب دکتر محمدزاده به عنوان رئیس جدید واحد سراب با آرزوی توفیق و موفقیت یرای وی و همکاران، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب یکی از واحدهای عالی و مراکز آموزشی نمونه و پویا شهرستان سراب و بلکه استان آذربایجان شرقی است و باید فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی و کارهای دیگر آن جزو برترین‌های استان باشد.


گرشاسبی با بیان اینکه توسعه پایدار در دو بعد علمی، فرهنگی و اقتصادی همزمان باید صورت پذیرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با بیش از نه هزار دانش آموخته و تربیت نیروی انسانی در توسعه کشور و شهرستان گام‌های موثری برداشته است.


محمدزاده رئیس واحد سراب هم با قدردانی از حسن نیت فرماندار سراب گفت: دانشگاه آزاداسلامی واحد سراب در تعامل و همکاری علمی، فرهنگی و تحقیقاتی با مراکز آموزشی، دانشگاهی و ادارات و سراب ذره‌ای دریغ نخواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته