دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فیلم کوتاه «آغی» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی پیسک

فیلم کوتاه «آغی» به نویسندگی و کارگردانی یوسف کارگر از تولیدات انجمن سینمای جوانان ارومیه به بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی پیسک راه یافت.
کد خبر : 43436

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «آغی» در ادامه حضور در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی برای شرکت در بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی «پیسک» انتخاب شده است و به‌عنوان تنها نماینده ایران با فیلم‌هایی از 30 کشور از جمله امریکا، استرالیا، مکزیک، آلمان، روسیه، کره جنوبی، ترکیه و ... به رقابت خواهد پرداخت.


جشنواره بین‌المللی دانشجویی پیسک باهدف رقابت سالم و تنگاتنگ میان دانشجویان فیلم‌ساز تأسیس شده و هرساله فیلم‌هایی را از دانشجویان سرتاسر جهان به نمایش می‌گذارد. این جشنواره از 16 تا 18 اکتبر در شهر پیسک جمهوری چک با شعار کمک به فیلم‌سازان آینده و نمایش تجارب و دستاوردهای آن‌ها همراه با برگزاری کارگاه آموزشی‌، جلسات پرسش و پاسخ متعدد برگزار می‌شود.


برخی از عوامل فیلم عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: یوسف کارگر، تصویربردار: پیمان عباس زاده، تدوین: مسعود دولتخانی، صدابردار: حسن سلمانی، صداگذار: آرش قاسمی، تصحیح رنگ: سامان مجد وفایی، بازیگران: احد پاسبانطوس، هادی افتخارزاده، یوسف یزدانی، مجری طرح: احسان مهدیان، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه.


انتهای پیام/

برچسب ها: آغی یوسف کارگر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته