دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1398 - 18:22
انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در آسیا؛

تیم ملی هندبال ایران برابر کره جنوبی پیروز شد/ درخشش شاگردان جوان حبیبی در گام نخست

تیم‌های ملی هندبال ایران و کره جنوبی در چهارچوب بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در آسیا امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند.
کد خبر : 431295
3.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی هندبال ایران و کره جنوبی در چارچوب بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در آسیا امروز (جمعه) از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند.


تیم ملی کشورمان در نیمه نخست با بازی نزدیک و پابه‌پایی با کره‌ای‌ها بازی را پیش برد، اما  کره از دقیقه ۱۸ فاصله را بیشتر کرد و نتیجه ۱۰ - ۶ به سود چشم‌بادامی‌ها دنبال می‌شد. آن‌ها در ادامه  با چند اشتباه و خطای پنالتی سبب شدند تا تیم ایران به جریان مسابقه بازگردد.


شاگردان حبیبی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و بازی را ۱۳ - ۱۲ در نیمه اول به پایان بردند.


در پایان این نیمه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سجادی سرپرست کاروان ایران در توکیو و قراخانلو که برای حضور در اجلاس ANOC در قطر حضور دارند، با حضور در رختکن تیم ملی برایشان آرزوی موفقیت کردند.


بازی در نیمه دوم با امتیاز برای کره جنوبی آغاز شد، اما بازیکنان ایرانی خوب بودند و بازهم از حریفشان پیشی گرفتند. بازی در ادامه و در هر رفت‌وبرگشت برای ۲ تیم امتیاز داشت، اما شاگردان حبیبی اختلاف یک امتیازی را با حریف تا دقیقه ۸ حفظ کردند. پس‌ازآن بازی در امتیاز ۱۷ به تساوی کشیده شد، اما بازهم این درخشش بازیکنان ایران از جمله الله‌کرم استکی بود که بازی را به سود ایران بازگردانند تیم ملی کشورمان در ادامه نمایش چشم‌نواز و عالی داشت و همین باعث شد اختلاف بیشتر شود، تیم ملی کشورمان ۲۳ - ۱۹ بازی را پیش بود و سرمربی کره در این زمان درخواست وقت استراحت داشت.


علیرضا حبیبی در فاصله 50 ثانیه به پایان که تیم کشورمان با 2 گل پیش بود درخواست وقت استراحت داشت. شاگردان او در نهایت موفق شدند بدرخشند و 28 - 27 برنده بازی باشند تا به برد ارزشمندی دست پیدا کنند.


تیم ایران یکشنبه در دومین دیدار خود از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مقابل بحرین به میدان می‌رود.


انتهای پیام/4129/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته