دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1398 - 12:57
رئیس اتحادیه صنف قنادان:

فرهنگ تازه خوری شیرینی را در مردم گسترش دهیم

رئیس اتحادیه صنف قنادان گفت: باید فرهنگ تازه خوری شیرینی را در مردم گسترش دهیم تا شیرینی را تازه خوری و تک خوری کنند. باید مردم بیاموزند که شیرینی را برای یک هفته و یک ماه از قنادی نخرند.
کد خبر : 430481
1111111111111111.jpg

علی بهرمند در گفتگو با خبرنگار حوزه سلامت گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره سلامت افراد جامعه اظهار کرد:‌ شیرینی مقابله سلامت انسانها نیست. اگر استفاده درست کنند خوب است.


وی افزود: اینطور نیست که شیرینی برای سلامتی انسان ضرر دارد بلکه باید به جا و به موقع از آن استفاده شود.


رئیس اتحادیه صنف قنادان عنوان کرد:‌ به این منظور اولین سمینار سلامت را با حضور وزیر بهداشت به زودی برگزار می‌شود که برای این سمینار از وزیر خواسته‌ایم که کارگروهی با حضور افرادی از اتحادیه قنادان تشکیل شود تا سلامتی انسانها را بررسی  کرده و جایی که نیاز است قند شیرینی را کم یا محصول سالمی را بتوان جایگزین آن کنیم.


بهرمند با بیان اینکه در جشنواره‌ها شیرینی سالم را تبلیغ می‌کنیم، ادامه داد: کار قنادان مواد غذایی است و اگر مواد آن بماند فساد پذیر است. باید فرهنگ تازه خوری شیرینی را در مردم گسترش دهیم تا شیرینی را تازه خوری و تک خوری کنند. باید مردم بیاموزند که شیرینی را برای یک هفته و یک ماه از قنادی نخرند.


وی اضافه کرد:‌ شیرینی برای سلامتی خوب است و حتما باید به اندازه مصرف شود چرا که افراد با خوردن شیرینی دوباره روحیه می‌گیرند.


رئیس اتحادیه صنف قنادان در نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی قنادان ایران که صبح امروز در اتحادیه قنادان برگزار شد اظهار کرد: ظرفیت های پنهان در عرضه تولید و توزیع کشور و گستردگی و پراکندگی قنادان به گونه‌ای است که در شهر تهران 3 هزار واحد صنفی و در کل کشور 35 هزار واحد صنفی قنادی پروانه دار با 700 هزار نفر پرسنل در حال فعالیت هستند.


وی افزود: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی قنادان ایران از ٢٣ تا ٢۶ مهرماه در هتل المپیک برگزار می‌شود که 60 غرفه در آن حضور دارند.


 


انتهای پیام/۴٠۴۶


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته