دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1398 - 10:39

انتقاد تند محسن هاشمی از شهرداری تهران/ جای کلنگ‌زنی پروژه‌های اولویت‌دار در هفته تهران خالی بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر بود در هفته تهران شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی که بخش قابل توجهی از آن طی این دو سال تکمیل شده و یا کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌های اولویت‌دار همچون خطوط 8 تا 11 مترو می‌بودیم.
کد خبر : 430423
13960607001264636396101388091295_85574_photot.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن اشاره به پایان هفته تهران اظهار کرد: بخش پررنگ برنامه‌های این هفته فرهنگی بود، موضوعی که به‌عنوان بخشی از انتظارات مردم از شورای پنجم محسوب می‌شود.


وی با اشاره به این‌که فعالیت‌های فرهنگی باید سازنده و غیرکلیشه‌ای باشد، گفت: البته جای فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی در هفته تهران خالی بود.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که تقارن این هفته با پاییز بهانه‌ای برای پرداختن به اولویت‌های مردم تهران است، افزود: مهم‌ترین اولویت و مطالبات مردم در تهران آلودگی هوا و ترافیک و پس از آن آسیب‌های اجتماعی است.


هاشمی با اشاره به این مطلب که بهتر بود در هفته تهران شاهد افزوده شدن چند صد دستگاه اتوبوس به ناوگان شرکت واحد و یا چند واگن به ناوگان مترو بودیم، اذعان کرد: کمبود اعتبارات و ضعف در پیگیری جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی مانع این فعالیت‌ها شده است.


وی افزود: بهتر بود در این هفته ما شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی که بخش قابل توجهی از آن طی این دو سال تکمیل شده و یا کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌های اولویت‌دار همچون خطوط 8 تا 11 مترو می‌بودیم.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان به آغاز فعالیت شورایاری‌ها در دوره پنجم اشاره کرد و عنوان کرد: امیدواریم برای دو سال آینده موضوع جبران کمبود سرانه‌های خدمات شهری محور فعالیت شورایاری‌ها قرار گرفته و بیش از پیش شاهد اجرای سیاست محله‌محوری در شهر تهران باشیم.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته