دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با کسب 3 رتبه برتر؛

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد فاتح مسابقات ملى بتن شدند

تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در هفدهمين مسابقات ملى بتن سه رتبه برتر را از آن خود کرد.
کد خبر : 429977
IMG_1004.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مهاباد، هفدهمین دوره از مسابقات ملى بتن با حضور ٨١ تيم از ٩٤ دانشگاه سراسرى، آزاد و غيرانتفاعى ايران مهر جاری در دانشگاه آزاد واحد كرج برگزار شد.


اعضای تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد را در این مسابقات «سوران محمودپور، فردين بايزيدى، ابراهيم تمرزاده و سياوش حاجى‌زاده» تشکیل می‌دادند. استاد راهنمای این تیم نیز كمال خرم‌دل مديرگروه مهندسى عمران واحد مهاباد بود.


تيم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در بخش تيم دانشجويى در گرايش بتن سبك مقام نخست و در گرايش بتن پرمقاومت مقام دوم را کسب کرد و در بخش انفرادى نیز سوران محمودپور مقام نخست و شايسته قدردانی را در گرايش هنر و بتن به لحاظ طراحى تنديس صلح و آشتى به خود اختصاص داد.


در بخش حقوقى مسابقات ملى بتن كه بين شركت‌هاى ساختمانى و عمرانى و توليدكنندگان مصالح ساختمانى ايران برگزار شد نیز در گرايش بتن سبك هدفمند با رويكرد اقتصادى شركت ساختمانی «چهل‌چشمه» به نمایندگی كمال خرم‌دل و سرپرستى سوران محمودپور مقام دوم اين دوره از مسابقات را كسب كرد.


به گزارش آنا، هرساله مسابقات ملى بتن با شركت دانشگاه‌هاى سراسر كشور در بخش دانشجويى و همچنين شركت‌هاى ساختمانى و عمرانى و توليدكننده‌ها در بخش حقوقى توسط انجمن علمى بتن به ميزبانى يكى از دانشگاه‌ها و شركت‌ها برگزار مى‌شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته