دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1398 - 18:20
در بیانیه تشکل‌های دانشجویی مشهد مطرح شد؛

انقلاب اسلامی پايه‌گذار نظامى‌نوين در معادلات جهان

تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور مشهد با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: انقلاب اسلامی در جهان ظلمانی، نوید حاکمیت الهی را برای مسلمانان مظلوم به ارمغان آورد. فرهنگ و مبانی این نهضت فراگیر، به برکت اندیشه‌های تابناک فقیهی وارسته از دودمان پاک نبوی (ص) شکل گرفت که پایه‌گذار نظامی نوین در معادلات جهان شد.
کد خبر : 429738
43.png

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری آنا، تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور مشهد با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان تأکید کردند: برخی مسئولان فعلی از روی استیصال بارها جام زهر را در مقابل روی رهبرشان گرفته‌اند؛ چه نابخردانی که در سال 67 جام زهر قطعنامه نوشاندند و چه ناکسانی که مانند کودکان خردسال لجباز و نادان در مجلس ششم، مذاکره با آمریکا را آرمان خود کرده و نامه جام زهر را برای امام خامنه‌ای فرستادند.


متن بیانیه به این شرح است:


انقلاب اسلامی در جهان ظلمانی، نوید حاکمیت الهی را برای مسلمانان مظلوم به ارمغان آورد. فرهنگ و مبانی این نهضت فراگیر، به برکت اندیشه‌های تابناک فقیهی وارسته از دودمان پاک نبوی (ص) شکل گرفت که پایه‌گذار نظامی نوین در معادلات جهان شد.


ولایت‌فقیه باارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و میراث گران‌بهای امام راحل (ره)، یکی از مردمی‌ترین نظام‌های سیاسی است که کارایی خود را در عرصه‌های گوناگونِ مبارزه و سازندگی در اداره کشور و مواجهه با مسائل جهانی، به منصه ظهور رساند و ملت بزرگ ایران با شناخت و درک اهمیت حیاتی این محور و تکیه بر آن، ضمن حفظ اصول و ارزش‌ها و آرمان‌ها، توانست وحدت و همبستگی و عزت و اقتدار ملی خود را در جبهه جهاد، صلح و سازندگی، به نمایش بگذارد.


انقلاب پُرشکوه ملت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید بوده، تنها انقلابی است که یک چله پُرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌های خود پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.


این مهم، با وجود برخی دولتمردان خسته و ناتوان هیچ موقع ممکن نبود. دولت‌مردانی که از روی استیصال بارها جام زهر را در مقابل روی رهبرشان گرفته‌اند چه نابخردانی که در سال 67 جام زهر قطعنامه نوشاندند و چه ناکسانی که مانند کودکان خردسال لجباز و نادان در مجلس ششم مذاکره با آمریکا را آرمان خود کرده و نامه جام زهر را برای امام خامنه‌ای فرستادند. مذاکره با دشمن جز نابودی ثمری ندارد.


امثال اینان همواره در طول تاریخ بوده‌اند و هستند؛ چه قبل از انقلاب مانند ماجرای کیف انگلیسی و چه بعد از آن، کسانی که سعادتشان را امور دنیایی می‌بینند و هدفشان ابتدا سود و زیان دنیوی آنان است و این در زندگی اشرافی‌شان تجلی پیدا کرده است. هر کجا که منفعتشان باشد همان‌جا هستند و هر کاری که به نفعشان باشد روی همان پافشاری می‌کنند، جز ضعف و استیصال در وجودشان نیست، کسانی که با دیدن کدخدا از روی ترس سر خم کرده و کرنش می‌کنند، چه نادانانی که یدالله فوق ایدیهم را فراموش کرده‌اند.


حال این عده که شکوه و عزت ملت شریف و مسلمان برایش اهمیتی ندارد، در حال توطئه‌چینی برای خوراندن جام زهر دیگری به «ولی» هستند، کسانی که خود را در همه زمینه‌ها عالم می‌دانند بی‌چشم و رویی را به حدی رسانده‌اند که از دروغ بستن به رهبر انقلاب هم دریغ نکردند، به اختیارات قانونی اماممان که باید بالاتر از این نیز باشد بارها اعتراض کرده و می‌کنند و از توهین‌ها و تشویش اذهان دست برنمی‌دارند.


ما دانشجویان مسلمان به شما اخطار می‌کنیم دیگر این بی‌حرمتی‌ها را تاب نمی‌آوریم و با اقدامات انقلابی ذیل پرچم شرع و قانون جلوی شما خواهیم ایستاد.


حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد


کانون جامعه دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد


کانون مهدویت دانشگاه پیام نور مشهد


کانون عفاف و حجاب دانشگاه پیام نور مشهد


کانون اقامه نماز دانشگاه پیام نور مشهد


انتهای پیام/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب