دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1393 - 18:00

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان برتر استان مرکزی دست یافت

روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در همایش پلیس و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان مرکزی به عنوان روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی استان شناخته شد.
کد خبر : 4297

به گزارش خبرنگار آنا، در این همایش از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان مرکزی که نقش موثری در ایجاد امنیت اجتماعی پایدار در استان داشتند با اهداء لوح و هدایا تقدیر شد.


همایش پلیس و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان مرکزی با حضور سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان مرکزی،مسئولین انتظامی و استانی و مسئولین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان مرکزی در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد.


ملکی در این همایش با بیان اینکه نیروی انتظامی بدون مشارکت مردم در ماموریت های خود موفقیت واقعی را کسب نخواهد کرد، ادامه داد: نقش مشارکتی سازمان ها و نهادها در ارتقاء امنیت اجتماعی و تحقق امنیت پایدار کلیدی و تاثیرگذار است.


فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر تبیین مقوله پیشگیری اجتماعی در پیشگیری از مسائل اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی طی سال های اخیر توجه به پیشگیری اجتماع محور را به عنوان مولفه ای اثربخش در کاهش ناهنجاری های اجتماعی مورد بررسی قرار داده و نسبت به اجرایی کردن آن در تعاملات اجتماعی خود مصمم است.


سردار ملکی بازشناسی تعاملات دو سویه پلیس و مردم را از جمله مهمترین رویکردها در تحقق جامعه محوری پلیس دانست و افزود: این مهم بازخوردهای اثربخشی در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی به همراه دارد.


وی تبادل دیدگاه های رابطان اجتماعی پلیس و سازمان ها به منظور ارتقای کیفی تعاملات را هدفی مهم در برگزاری همایش تجلیل از رابطان اجتماعی دانست واضافه کرد: برای برنامه ریزی اجتماعی، توجه به امنیت از مولفه هایی است که برنامه ریزان توسعه جوامع شهری قبل از هر اقدام باید به آن توجه و تاکید کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب