دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1398 - 22:19
سردار اشتری:

میلیون‌ها نفر را با هوشمندسازی، همکار پلیس خواهیم کرد

فرمانده ناجا عصر امروز در افتتاح پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا گفت: سعی داریم با هوشمند سازی میلیون‌ها نفر را همکار پلیس کنیم.
کد خبر : 429410
اشتری6546544565.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا عصر امروز در افتتاح پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا اظهار کرد: در حوزه هوشمند سازی، نیروی انتظامی اقدامات خوبی داشته است. حدود یک سال پیش مقام معظم رهبری اعلام کردند که در این زمینه پلیس باید گام‌های خوبی را بردارد و چون امکانات و نیروهای کارآمدی داشتیم همکاران من توانستند گام‌های مؤثری را بردارند.


وی افزود: از همکاران خواستم تا پایان سال ۱۴۰۰ به یک مرحله‌ای از هوشمند سازی برسیم که بتوانیم جوابگوی نیازمندی‌های مردم باشیم.


فرمانده ناجا ادامه داد: پلیس هوشمند باید دقتش بالا باشد، سرعت زیاد داشته باشد و مأموریت‌های هدفمندی را اجرا کند.


سردار اشتری تصریح کرد: پلیس هوشمند در پیشگیری و پیگیری جرم عملکرد خوبی دارد و اگر جرمی رخ دهد فوراً به آن می‌پردازد و نتیجه‌اش را به مردم اعلام می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: امروز ابعاد زندگی اجتماعی  پیچیده‌تر شده و جرائم هم نیز به‌تبع آن پیچیده‌تر شده است. اگر یک‌زمان سرقت به صورت فیزیکی رخ می‌داد الآن با فناوری‌های جدید، فرد می‌تواند در منزل خودش باشد و با اموال مردم دسترسی داشته باشد و سرقت کنند.


سردار اشتری گفت: هر چقدرجرایم پیچیده‌تر می‌شود پلیس هم باید در پیشگیری از این جرائم جلوتر باشد. در نتیجه باید از تمام ظرفیت‌های کشور در راستای هوشمند سازی پلیس استفاده کنیم.


وی گفت: ۴ هزار دست‌افزار ثبت تخلف در اختیار مأموران راهور چه در شهرها و چه در جاده‌ها قرار دارد که این به‌نوعی مصداق پلیس هوشمند است.


فرمانده ناجا در پایان تصریح کرد: سعی داریم با هوشمند سازی میلیون‌ها نفر را همکار پلیس کنیم.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته