دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی خبر داد؛

شکوفایی استعداد دانشجویان با تأسیس کارگاه تراشکاری و تولید قطعات خودرو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی هدف از تأسیس کارگاه تراشکاری و تولید قطعات خودرو را ایجاد خلاقیت، نوآوری و شکوفایی استعدادهای دانشجویان دانست.
کد خبر : 428856
۲۰۱۹۱۰۰۱_۱۲۰۳۲۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، محبوب مهدویان عصر امروز در مراسم افتتاح کارگاه تراشکاری و تولید قطعات خودرو که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: این کارگاه با همکاری بخش صنعت و با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه راه‌اندازی شده و تولید تعدادی از قطعات خودروهای سنگین را شروع کرده و به‌تدریج گسترش خواهد یافت.


وی یکی از اهداف تأسیس این کارگاه را ایجاد زمینه خلاقیت و نوآوری و شکوفایی استعدادهای دانشجویان دانست و افزود: در این کارگاه دانشجویان به‌صورت مستقیم با اقتضائات صنعت و بازار آشنا می‌شوند و خروجی چنین دانشگاهی تربیت دانشجویان عالم و عمل‌گرا خواهد بود که به‌عنوان کارآفرین مشکل اشتغال نخواهند داشت.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه را حلقه مفقوده جامعه ایران دانست و گفت: راه‌اندازی این کارگاه گامی برای ارتباط موفق صنعت و دانشگاه است و از رهگذر آن شاهد رشد و پیشرفت‌های تکنولوژیکی و صنعتی خواهیم بود.


مهدویان یادآور شد: از سوی دیگر با راه‌اندازی این کارگاه، جذب منابع درآمدی جدید و افزایش سطح علمی و توانمندی‌های علمی و مهارتی در دانشگاه  را پیش‌رو خواهیم داشت.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته