دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1398 - 16:28
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان خبر داد؛

گسترش رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با پیگیری دکتر طهرانچی برای گسترش رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 428712
Copy of photo_2019-10-02_09-36-13.jpg

حمیدرضا خدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گلپایگان اظهار کرد: در دیدار علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواسته‌ مردم شهرستان مبنی بر توسعه‌ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در قالب یک نامه تقدیم دکتر طهرانچی شد.


وی افزود: با توجه رویکرد و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه‌ رشته‌های گروه علوم پزشکی، دکتر طهرانچی به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دستور داد که حداکثر مساعدت و اقدام لازم برای توسعه‌ رشته‌های علوم پزشکی در این واحد دانشگاه انجام شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان یادآور شد: با پیگیری‌های نماینده مجلس و مسئولان شهرستان در سازمان  مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان بهمن 96 موفق به جذب 30 دانشجوی پرستاری شد و در دو سال گذشته این تعداد به 90 نفر افزایش‌یافته است.


خدایی پیگیری درخواست مردم گلپایگان توسط نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: برای ایجاد زیرساخت سایر رشته‌های علوم پزشکی عزم جدی وجود دارد و به همین منظور کارگروه‌های ویژه برای جذب هیئت‌علمی متخصص و ساخت فضای فیزیکی مناسب ایجاد شده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته