دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 13:57
سرپرست دانشگاه آزاد گلپایگان:

مشکل رفت‌وآمد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان رفع می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: مشکل رفت‌وآمد دانشجویان این دانشگاه با تشکیل کارگروه ویژه در آینده نزدیک رفع می‌شود.
کد خبر : 379096
IMG_0466.jpg

حمیدرضا خدایی در حاشیه بازدید نمایندگان وزارت علوم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گلپایگان با بیان اینکه نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عملکرد این واحد دانشگاهی را در مقایسه با بازدید قبلی بسیار مطلوب ارزیابی کردند، اظهار کرد: بنا بر اظهارنظر بازرسان، عملکرد این واحد دانشگاهی به نحوی بوده که توانسته بیش از 80 درصد از موارد نقصی در گزارش قبلی را برطرف کند.


وی اضافه کرد: در این بازدید بازرسان با استادان و دانشجویان خوابگاهی جلسات جداگانه برگزار کردند و دانشجویان نیز بی‌واسطه توانستند برخی از کاستی‌ها را مطرح کنند که البته آنچه دانشجویان مطرح کرده‌اند مشکلات صنفی و به‌حق آنان بوده و هیئت‌رئیسه دانشگاه موظف است این مشکلات را مرتفع کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان عنوان کرد: مکان جغرافیایی دانشگاه در بیرون از منطقه شهری است و دانشجویان در رفت‌وآمد دچار مشکل هستند. این موضوع در جلسات متعدد کمسیون دانشجویی مطرح شده است و تاکنون موفق به رفع صددرصدی این معضل نشده‌ایم؛ حال با تشکیل کارگروه ویژه اطمینان داریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.


خدایی مطرح کرد: امکانات دانشگاه آزاد گلپایگان برای تربیت دانشجویان کارشناسی ارشد عمران و مکانیک، صنایع غذایی و علوم دامی مطلوب ارزیابی شد و این از نقاط قوت دیگر بازدید بود.


به گزارش آنا،‌ اعضای تیم ارزشیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید یک‌روزه از بخش‌های مختلف دانشگاه مانند اداره آموزش، کلاس‌های درسی، دانشکده‌های پرستاری و فنی‌ومهندسی، مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی، امور اداری و مالی و خوابگاه‌های دانشجویی بازدید و با دانشجویان به گفتگو نشستند.


بازرسان وزارت علوم با ابراز رضایت از ایجاد ساختارهای مناسب و درخور توجه رفاهی، آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان، ابراز امیدواری کردند که علاقه‌مندان به تحصیل آموزش عالی بتوانند از این امکانات بهره بهتر و بیشتری را ببرند.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته