دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1398 - 11:51
خدایی تأکید کرد:

حمایت و همبستگی جامعه دانشگاهی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با اعلام همبستگی جامعه دانشگاهی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انزجار خود را از یاوه‌گویی‌های ترامپ اعلام می‌کنیم.
کد خبر : 373677
IMG_0372.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گلپایگان، حمیدرضا خدایی صبح امروز در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی مطابق با ارزش‌های ناب اسلامی است.


وی با توجه به کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی به سیل‌زدگان افزود: پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌رسانی و مشارکت دستگاه‌های مختلف برای امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در عرصه و بسیج واحدهای دانشگاهی و ایجاد قرارگاه جهادی در آسیب‌دیده‌ترین شهر سیل‌زده (پلدختر) و اعزام ماشین‌آلات‌ سنگین و مخصوص راه‌سازی از دانشگاه‌های سراسر کشور اقدام کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با اشاره به کمک‌های واحد گلپایگان، افزود: بسیج استادان دانشگاه نیز امکانات خدمات فنی، مشاوره‌ای برای کاهش آلام و افزایش روحیه سیل‌زدگان را فراهم می‌کنند و به‌صورت هفتگی اعزام استادان به مناطق سیل‌زده ادامه دارد.


خدایی انزجار جامعه‌ دانشگاهی را از یاوه‌گویی‌های ترامپ اعلام کرد و با بیان دیدار اخیر خود با فرماندهان سپاه گلپایگان از حمایت و همبستگی جامعه دانشگاهی با سپاه پاسداران خبر داد.


وی توضیح داد: امامان جمعه، نماینده مقام معظم رهبری و مورد وثوق آحاد مردم هستند؛ بنابراین باید اطلاع‌رسانی درباره عملکرد دانشگاه به آنان صورت بگیرد تا بی‌واسطه برای عامه‌ مردم بیان شود.


حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان نیز در این دیدار با قدردانی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: باید دانشگاه‌ها برای قضیه سیل ورود پیدا کرده و با انجام کارهای تحقیقاتی و ارائه راهکار مناسب از بروز اتفاقات ناگوار چنین جلوگیری کنند.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته