دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1398 - 15:06
سرپرست دانشگاه آزاد گلپایگان:

سوم خرداد فرصتی برای بازنمایی مجاهدت ملت ایران است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: سوم خرداد، فرصتی برای بازخوانی و بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران است.
کد خبر : 383527
IMG_0530.jpg

حمیدرضا خدایی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گلپایگان با بیان اینکه خلق حماسه سوم خرداد، یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدای عزیز است، اظهار کرد: سوم خرداد، فرصتی برای بازخوانی و بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران و عبور از گذرگاه‌های خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام است.


وی افزود: گرامیداشت ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و انتقال آن به نسل آینده از جمله وظایف استادان دانشگاهی و دانشگاهیانی که به‌عنوان الگو در جامعه هستند، به شمار می‌رود و وظیفه مهم دیگر ما تفکر در اهداف شهدا و دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران است که باید در تولید علم در سنگر دانشگاه تلاش کنیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با تأکید بر اینکه اقتدار نظامی ایران ضامن امنیت منطقه شده تصریح کرد: استکبار، بعد از شکست در جنگ هشت‌ساله به این نتیجه رسید که ایران با وجود مردان و جوانان غیور، کشوری نیست که بتوان آن را به‌صورت نظامی و مسلحانه تصرف کرد؛ بنابراین با تغییر تاکتیک خود در مقابله با ایران، کانون خانواده و اعتقادات مذهبی را آماج حملات جنگ نرم قرار داده است.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته