دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1398 - 12:27

پیشنهاد ترامپ برای حفر خندق‌هایی پر از مار و تمساح به‌منظور مقابله با مهاجران

رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه‌ای با حضور مشاورانش و پس از انتقادات تند به آنها در خصوص عدم موفقیت در مسدود کردن مرزها، از ایده حفر خندق‌هایی پر از مار و تمساح برای مقابله با مهاجران سخن به میان آورده است.
کد خبر : 428660
2.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از ایندیپندنت، دونالد ترامپ در نشستی با دستیاران و وزرای کابینه خود، آنها را در خصوص عدم موفقیت در بستن مرز جنوبی آمریکا به‌شدت سرزنش کرد و گفت که این کار باعث می‌شود مانند یک «احمق» به نظر برسد.


این جلسه در ماه مارس در اتاق بیضی کاخ سفید برگزار شد و طی آن ترامپ، خواستار ممنوعیت ورود مهاجران از مکزیک به‌طور کامل شد و مایک پمپئو، استفن میلر، مشاور ارشد سیاست‌گذاری رئیس‌جمهور و کرستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی آمریکا مورد سرزنش تند وی قرار گرفتند.


این افشاگری در بخشی از کتاب جدید «جنگ‌های مرزی: نقبی به حمله ترامپ به مهاجرت» نوشته جولی «هیرشفلد دیویس» و «مایکل دی شی‌ار» آمده و همچنین ادعاشده است که او در فکر اجرای طیف وسیعی از سیاست‌های مرزی عجیب‌وغریب از جمله تقویت دیوار مرزی از طریق حفر چاله‌هایی پر از مار یا تمساح بود.


روزنامه «نیویورک‌تایمز» نیز گزارش داده که ترامپ اخیراً در جلسه‌ای در کاخ سفید ابتدا پیشنهاد شلیک گلوله به سمت مهاجران غیرقانونی را مطرح کرده و بعدازآنکه دریافته این کار غیرقانونی است، پیشنهاد شلیک گلوله به سمت پای آنها را مطرح کرده است.


انتهای پیام/4106/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: دونالد ترامپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته