دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 07:45

ایلهان عمر: نباید حتی یک دلار به طرح ضدمهاجرتی ترامپ اختصاص داد

عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار عدم تخصیص بودجه به طرح ترامپ برای اخراج مهاجران شد.
کد خبر : 400050
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، ایلهان عمر به سیاست اخیر ترامپ علیه مهاجران تاخت و خواستار عدم اختصاص بودجه به این طرح شد.


این نماینده دموکرات و مخالف سیاست‌های مستأجر کاخ سفید در یادداشتی توئیتری در این خصوص نوشت: «ما نباید حتی یک دلار بیشتر برای حمایت از نیروهای اخراج کننده رئیس‌جمهور اختصاص دهیم، چراکه آشکارا دچار نقض حقوق بشر می‌شوند و از پاسخگویی به مردم آمریکا امتناع می‌ورزند. کودکان و خانواده‌ها نمی‌توانند به مرگ و وحشت‌زدگی ادامه دهند. ما برای سخن گفتن الزام داریم.»


به گزارش آنا، رئیس‌جمهور آمریکا دو روز پیش طی توئیتی تصریح کرده بود: «افرادی که طرح اخراج از آمریکا برایشان اجرا خواهد شد، آن‌هایی هستند که از قانون و دادگاه آمریکا حکم گرفته‌شده و باید به کشورشان برگردند. این‌ها قانون ما را با آمدن به آمریکا قبلاً‍ شکسته بودند و با اقامتشان در حال حاضر نیز آن را ادامه داده‌اند و اگر کسی غیرقانونی وارد شود حقش اخراج است! من این بیگانگان غیرقانونی را از کشور بیرون می‌کنم.»


طی این طرح که قرار بود دیروز (یکشنبه) آغاز شود، هزاران خانواده در ۱۰ شهر ازجمله هوستون، شیکاگو، میامی، لس‌آنجلس و سایر شهرهایی که تعداد زیادی از مهاجران در آن زندگی می‌کنند، اخراج خواهند شد. ترامپ روز گذشته اعلام کرد که برای سازش با دموکرات‌های کنگره در این خصوص به مدت دو هفته اجرای این طرح را به تعویق انداخته است.



انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

برچسب ها: ایلهان عمر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته