دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مظلومی:

فوتبالیست‌های ما سواد سیاسی ندارند/ سیاسیون نباید وارد مسائل ورزشی شوند

سرمربی اسبق استقلال گفت: فوتبالیست‌های ایرانی در فضای مجازی غرق شده‌اند و با اینکه سواد سیاسی ندارند اما در مسائل سیاسی ورود می‌کنند.
کد خبر : 418272

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرویز مظلومی در خصوص سواد سیاسی فوتبالیست‌های ایران گفت: متأسفانه برداشت‌های دقیقی از اخبار و اتفاقات پیرامون ما در میان فوتبالیست‌ها وجود ندارد. فوتبالیست‌های ایرانی در فضای مجازی غرق شده‌اند. استفاده خوبی از آن نمی‌برند. این در حالی است که ستاره‌های مطرح فوتبال جهان به خوبی از فضای مجازی استفاده می‌کنند.


وی که در برنامه تلویزیونی حضور یافته بود، در ادامه افزود: فوتبالیست‌های مطرح جهان وارد فضای سیاسی نمی‌شوند. در چند روز گذشته یا حتی سال گذشته بازیکن نمی‌داند چه حرفی را مطرح می‌کند. او باید بداند طرفداران تیم مقابل حساس هستند روی یک‌سری عکس‌العمل‌ها واکنش‌های غیرمنتظره‌ای از خود نشان می‌دهند. متأسفانه فوتبالیست‌های متوجه چنین مسئولیتی نمی‌شوند و حرف‌های درستی مطرح نمی‌کنند.


سرمربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: وقتی یک فوتبالیست صفحه مجازی دارد، می‌تواند از آن استفاده مثبت ببرد ولی این کار را انجام نمی‌دهد و فقط مسائل خاص و منفی را دنبال می‌کند. فوتبالیست‌ها  وارد کارهایی می‌شوند که اصلاً به آنها ارتباطی ندارد و در واقع آنها اصلاً سواد سیاسی ندارند. وقتی که می‌توان کارها را به سیاسی‌ها واگذار کرد، چرا باید ورزشی‌ها وارد این مسائل شوند؟ البته سیاسی‌ها نیز نباید وارد مسائل ورزشی شوند و ورود آنها باعث می‌شود که فوتبالیست‌ها نیز از خود واکنش نشان دهند.


وی تأکید کرد: کسی که بیش از 100 میلیون دنبال کننده داشته باشد می‌تواند یک حکومت را عوض کند ولی ما فرهنگ استفاده از فضای مجازی را نداریم. جالب است که صفحه استقلال و پرسپولیس را یک نفر اداره می‌کند و او ایران هم نیست! او دنبال کننده‌های زیادی دارد و مشکلات و حواشی بسیاری را ایجاد می‌کند.


مظلومی یادآور شد: بازیکنی که نسبت به هواداران تعهد دارد، باید بداند استفاده از فضای مجازی زمان می‌خواهد. وقتی بازیکنی ساعت 2 شب در صفحه‌اش مطلب می‌گذارد یعنی بیدار بوده است!


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته