دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1398 - 14:28
شهردار سبزوار:

بسیاری از خدمتگزاران و نیروهای انقلابی دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند

شهردار سبزوار عنوان کرد: بسیاری از خدمتگزاران و نیروهای انقلابی شهرستان دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند.
کد خبر : 418101
photo_2019-09-29_02-30-42.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سبزوار، سیدعلی كوشكی شهردار سبزوار صبح امروز با حضور در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از نمایشگاه دفاع مقدس این دانشگاه بازدید كرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تبریك هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان و ایثارگران نماد مقاومت شجاعت و فداكاری هستند و آرامش و امنیت امروز مرهون ایثار و از خود گذشتگی‌های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است.


وی افزود: دوران دفاع مقدس یادآور روزهای فراموش‌نشدنی از حماسه و ایثارگری‌های كسانی است كه انتقال تجربیات و خاطرات آنان به نسل جوان در مسیر توسعه و بالندگی كشور تأثیرگذار است.


شهردار سبزوار با تجلیل از فعالیت‌های سازنده‌ دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروهای فرهیخته و انقلابی گفت: بسیاری از چهره‌های برجسته و تأثیرگذار شهرستان كه اكنون نیز در حال خدمت به اسلام و انقلاب بوده از دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان هستند.


در این بازدید، شهردار سبزوار به اتفاق هیئت همراه علاوه بر بازدید از ایستگاه صلواتی و نمایشگاه هفته دفاع مقدس در جریان روند ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قرار گرفت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته