دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1398 - 18:03
اعلام فراخوان جشنواره بزرگ موج احسان؛

روایتی هنرمندانه از نیکوکاری مردم در حادثه سیل فروردین

معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از برگزاری رویداد فرهنگی – هنری و ملی با مضمون پرداختن به احسان اجتماعی مردم، هنرمندان و شاعران در زمینه سیل 1398 در چهار استان کشور و تجلیل از قهرمانان آثار مردمی خبر داد.
کد خبر : 417968
photo_2019-09-28_14-16-01.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا  محمد ترکمانه، معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از برگزاری رویداد فرهنگی – هنری و ملی با مضمون پرداختن به احسان اجتماعی مردم، هنرمندان و شاعران در زمینه سیل 1398 در چهار استان کشور و تجلیل از قهرمانان آثار مردمی خبر داد.


معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این مِهرواره مجموعه‌ای از رویدادهای فرهنگی است که به‌صورت ملی و همزمان در پایتخت و چهار استان درگیر با موضوعات  سیل در ابتدای سال 1398  برگزار خواهد شد و ابتدا با فراخوان مهرواره‌ی "موج احسان" در بخش‌های: فیلم، عکس؛ خاطره‌نویسی و تجربه نگاری آغاز می‌شود و در پایان با برگزاری اختتامیه‌ی مهرواره از آثار برتر هر بخش و هم‌چنین قهرمانان مردمی معرفی‌شده توسط هر اثر تجلیل به‌عمل خواهد آمد.


وی ادامه داد کسانی که در حوزه سیل آثاری دارند که با بخش‌های مذکور و هم‌چنین اهداف ذکر شده در فراخوان مهرواره هم‌خوانی دارد، می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت  www.moj.ehsun.ir بارگذاری و ارسال نموده و اطلاعات لازم را از طریق همین وب‌سایت و یا دبیرخانه مهرواره "موج احسان" دریافت نمایند.


ترکمانه در پایان در مورد سایر رویدادهای فرهنگی این مهرواره افزود: هم‌زمان با برگزاری مهرواره "موج احسان" و از طریق وب‌سایت مهرواره، ثبت‌نام گروه‌های مردمی و جهادی مؤثر در خدمت‌رسانی سیل و بررسی توانمندی‌های آن‌ها انجام خواهد شد.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد احسان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته