دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

نبرد صدرنشینی شهر خودرو و تراکتور در خانه حریفان

تیم‌های شهر خودرو و تراکتور برای آنکه به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال برسند امشب در خانه حریفان به میدان می‌روند.
کد خبر : 417307
1569005027fsr0miscy5.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پنجم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.


سایپا - تراکتور


جدالی این دو تیم نیمه بالای جدول می‌تواند جذاب و تماشایی باشد. سایپا یکی از تیم‌هایی است که بازی‌های پرگلی را تا اینجا انجام داده و با 9 گل زده و 8 گل خورده، توانایی آن را دارد تا دیدار با تراکتور را به یکی از زیباترین بازی‌های این فصل مبدل کند. تیم ابراهیم صادقی با 7 امتیاز در رده ششم جدول ایستاده است. در مقابل مصطفی دنیزلی موفق شده تراکتور را تا اینجا بدون باخت به مصاف حریفان بفرستد. سرخ‌پوشان تبریز با 8 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و با پیروزی در مسابقه امشب فرصت صعود به صدر جدول را پیدا خواهند کرد.


گل‌گهر سیرجان - صنعت نفت آبادان


تقابل وینگو بگوویچ و دراگان اسکوچیچ که هر دو زاده یوگسلاوی سابق هستند و تفکرات فوتبالی کروات دارند، جالب خواهد بود. گل‌گهر با 3 امتیاز در رده چهاردهم است و صنعت نفت 5 امتیازی در رتبه هشتم قرار دارد. اگر نماینده سیرجان برنده شود از قعر جدول فاصله می‌گیرد و برتری زرد پوشان آبادان این تیم را در نیمه بالای جدول حفظ می‌کند.


نفت مسجدسلیمان - شهر خودرو


شاگردان مهدی تارتار در 4 بازی قبلی برابر حریفان به‌تساوی رسیده‌اند تا بدون باخت و برد و با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرند. در سمت مقابل یحیی گل‌محمدی پس از کسب سه پیروزی متوالی با شهر خودرو، هفته گذشته در خانه مغلوب فولاد خوزستان شد تا خطر از دست دادن صدر جدول را حس کند. شهر خودرو باید در خانه نفت برنده شود تا در رده اول باقی بماند و در مقابل اگر نماینده مسجدسلیمان بتواند برابر شاگردان گل‌محمدی برنده شود، به نیمه بالای جدول راه پیدا می‌کند.


پارس جنوبی جم - نساجی مازندران


جدال تیم‌های هفتم و پنجم جدول رده‌بندی دیدنی خواهد بود. پارس جنوبی با 5 امتیاز به‌دنبال ماندن در میان تیم‌های مدعی است و در مقابل نساجی که 7 امتیاز دارد، امیدوار است در این بازی خارج از خانه برنده شود تا شانس ایستادن در میان سه تیم بالای جدول را داشته باشد. 26 گل در 8 بازی قبلی دو تیم به ثمر رسیده و این موضوع گویای آن است که بازی امروز می‌تواند پر گل باشد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته