دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1398 - 09:04
دربی 90؛

بهترین فرصت برای صدرنشینی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس فرصت مناسبی پیدا کرده تا با شکست استقلال به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.
کد خبر : 416423
JamNewsImage19005595.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفت دیدار از مسابقات هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز گذشته برگزار شد و در مهم‌ترین بازی شهر خودرو صدرنشین در خانه برابر فولاد خوزستان تن به شکست یک بر صفر داد تا 9 امتیازی باقی بماند.


در دیگر بازی‌های مهم دیروز سپاهان در مصاف با نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رسید و هشت امتیازی شد. سایپا هم در خانه پارس جنوبی جم شکست خورد تا در امتیاز هفت باقی بماند. تراکتور مقابل گل‌گهر برنده شد تا به امتیاز هشت برسد و با نتایجی که کسب شده، پرسپولیس فرصت دارد تا با شکست استقلال با اختلاف دو گل به صدر جدول صعود کند.


شاگردان گابریل کالدرون 6 امتیازی هستند و اگر استقلال را با برتری که فاصله‌اش بیش از دو گل باشد، شکست دهند در پایان هفته چهارم به صدر جدول راه پیدا می‌کنند. استقلال هم اگر بتواند در دربی 90 برنده باشد به رده هفتم صعود می‌کند و از پایین جدول فاصله می‌گیرد.


در دیگر دیدارهای روز گذشته هفته چهارم لیگ برتر، نساجی مازندران مقابل شاهین بوشهر 2 بر صفر برنده شد، پیکان در دیداری جالب و پر گل مقابل ماشین‌سازی تبریز به برتری 6 بر 2 دست پیدا کرد و صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک رسیدند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته