دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

6 مدعی صدرنشینی در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار خواهد شد که 6 تیم فرصت قرار گرفتن در رتبه نخست جدول رده‌بندی را دارند.
کد خبر : 417245
AG8I2083.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پنجم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا و پس فردا با برگزار هشت دیدار برگزار می‌شود و در این میان 6 تیم این فرصت را دارند تا به رده نخست جدول رده‌بندی صعود کنند.


شهر خودرو با 9 امتیاز در رده اول قرار دارد و در خانه نفت مسجدسلیمان بازی دارد. برتری در این مسابقه این تیم را در رتبه اول حفظ می‌کند اما تساوی یا شکست نماینده مشهد را از صدر پایین می‌آورد.


تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با 9 و 8 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند و روز پنج‌شنبه به مصاف هم خواهند رفت؛ تیم پیروز این مسابقه با غفلت شهر خودرو به رده اول جدول راه پیدا می‌کند.


تراکتور با 8 امتیاز در رتبه چهارم جدول ایستاده است. تساوی در دیدارهای شهر خودرو با نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با سپاهان این فرصت را به تراکتور می‌دهد تا با پیروزی در خانه سایپا صدرنشین شود.


نساجی مازندران و سایپا با 7 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم هستند. نساجی با غلبه بر پارس جنوبی جم در خانه‌اش و سایپا با برتری مقابل تراکتور، به شرط شکست شهر خودرو و تساوی پرسپولیس و سپاهان فرصت صعود به رده اول جدول رده‌بندی را پیدا می‌کنند.


با توجه به برگزاری 4 دیدار در روز چهارشنبه و چهار دیدار در روز پنج‌شنبه برخی تیم‌ها این فرصت را دارند تا موقتاً صدرنشین لیگ برتر شوند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته