دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 11:30

پایان‌نامه‌های کاربردی خود را از طریق خبرگزاری آنا معرفی کنید

خبرگزاری آنا در اقدامی امکان معرفی پایان‌نامه‌های کاربردی دانشجویان دانشگاه‌های کشور را فراهم کرده است.
کد خبر : 416925
1400736272.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی(آنا) به‌عنوان دیده‌بان پیشرفت علمی کشور در راستای سیاست‌های کلان این دانشگاه و حمایت از پژوهشگران، محققان و دانشجویان فرهیخته اقدام به انعکاس پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی می‌کند. برون‌دادهای دانشگاهی با ویژگی‌های کاربردی، مسئله‌محوری و صنعت‌محوری در هیئت تحریریه تخصصی خبرگزاری آنا بررسی شده و منعکس خواهد شد.


خبرگزاری آنا با ایجاد صفحه مجزا برای پایان‌نامه‌ها در زیرمجموعه گروه دانشگاه قصد دارد به عنوان تریبونی برای پایان‌نامه‌های اثرگذار و کاربردی که می‌تواند یکی از چالش‌های مهم کشور را مورد بررسی قرار دهد، باشد.


در این مسیر علاقه‌مندان می‌توانند بخش چکیده، مقدمه و نتیجه پایان‌نامه خود را به همراه مشخصات کامل (نام، نام خانوادگی، دانشگاه، رشته، مقطع تحصیلی و تاریخ دفاع) به آدرس ایمیل خبرگزاری (info@ana.ir) ارسال کنند.


دانشجویان می‌توانند در این مسیر خبرگزاری آنا را یاری دهند. طبیعتا پایان‌نامه‌هایی که وجهه کاربردی بیشتری دارند در اولویت خواهند بود.


این اقدام خبرگزاری آنا  پنجره‌ای برای معرفی پایان‌نامه‌های دانشجویان کشور به صاحبان صنعت و مسئولان کشور است که صاحبان صنعت و مسئولان کشور نیز می‌توانند از پایان‌نامه‌های مرتبط با حیطه کاری خود برای حل معضلات استفاده کنند.


انتهای پیام/4040/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته